Deel dit artikel
-

Meer klanten voor Proximus

Proximus breidde het klantenbestand voor zijn belangrijkste producten in het afgelopen kwartaal verder uit.

Er waren meer klanten voor tv en internet, zowel voor Proximus als voor dochter Scarlet. Het aantal klanten voor mobiele postpaid groeide met 3,3 procent in vergelijking met vorig jaar.

Het aantal unieke tv-klanten bedroeg 1,5 miljoen, vast internet telt 1,9 miljoen klanten en met vaste spraak heeft Proximus altijd nog 2,5 miljoen gebruikers.

De omzet in het Enterprise-segment steeg door de hogere inkomsten uit ICT, met een betere mix van producten en diensten vergeleken met vorig jaar.

De totale omzet over het eerste kwartaal bedroeg 1,1 miljard euro, 0,9 procent hoger dan dezelfde periode in 2017. De omzet uit mobiele postpaiddiensten bleef stabiel, waarbij de druk op de tarieven door ‘Roam-like-at-Home’ grotendeels gecompenseerd werd door het grotere klantenbestand voor mobiele postpaid.

Het bedrijfsresultaat groeide licht naar 454 miljoen euro.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond