Lisanne van der Drift wordt creative director bij Marcommit

Baarn, 18 april 2018 – Lisanne van der Drift (30) is als creative director toegetreden tot het management team van Marcommit, PR- en contentmarketingbureau gespecialiseerd in IT, tech en HR. Naast haar rol als account director gaat Lisanne zich in haar nieuwe functie richten op het borgen en uitdragen van de creativiteit van Marcommit. Creativiteit is één van de belangrijkste kernwaarden van het bureau. Door middel van onder andere coaching, inspirerende workshops en procesoptimalisatie, zorgt zij dat creativiteit en proactiviteit altijd aan de basis blijven staan van iedere campagne.
Lisanne is sinds 2012 werkzaam bij Marcommit. Gestart als accountmanager, vervult zij nu ruim drie jaar de rol van account director. In deze functie is zij strategisch verantwoordelijk voor diverse accounts, zoals Human Concern, Motiv en Lightspeed. De diversiteit in haar klantportfolio vraagt om een grote mate van creativiteit en de functie van creative director is dan ook een logische vervolgstap in haar carrière.
Lisanne van der Drift over haar aanstelling: “Ik ben er trots op dat Marcommit mij de kans geboden heeft om me binnen het management team volledig toe te gaan leggen op creativiteit. Bij Marcommit durven we buiten de gebaande paden te denken en verrassen we klanten graag met vernieuwende en opvallende plannen en teksten. Ik heb altijd gewerkt voor een heel divers klantportfolio, van technische en ICT-organisaties tot bijvoorbeeld Human Concern, een centrum voor eetstoornissen. Juist die afwisseling zorgt ervoor dat je altijd gestimuleerd wordt om creatief te zijn en te blijven. Ik vind het een mooie uitdaging om de kennis die ik op dit gebied heb opgedaan, nu ook strategisch in te zetten voor ons bureau.”
Eline Visser, managing director van Marcommit: “Wij zijn erg blij met de toetreding van Lisanne tot ons management team. Onze ambitie is om binnen de Benelux het nummer één PR- en contentmarketingbureau te worden voor de B2B-markt. Creativiteit en proactiviteit liggen aan de basis om deze doelstelling te realiseren. Nu Marcommit steeds verder groeit, is het belangrijk dat de focus op onze kernwaarden behouden blijft en met de toevoeging van Lisanne aan ons management team hebben we hierin weer een belangrijke stap gezet.”
———
Over Marcommit
Marcommit gelooft in de kracht van engagement. Het Marcommit team zoekt altijd proactief naar opvallende campagne-onderwerpen, slimme oplossingen en spot zoveel mogelijk kansen om de doelstellingen van klanten te bereiken. Of je nu een merk wilt uitbouwen, opinieleiderschap wilt claimen, een product of dienst wilt introduceren, content nodig hebt om campagnes te ondersteunen, nieuw talent wilt aantrekken, leads wilt genereren of een nieuwe doelgroep wilt aanspreken, Marcommit zet zijn tanden erin.
Marcommit is de B2B PR- en contentspecialist actief in de Benelux. Het bureau heeft een specialisatie in de IT- en HR-branche. Tot het klantportfolio behoren organisaties als: Gemalto, Unique, SAP Hybris, Raet, Onguard en CRM Partners. Kijk voor meer informatie op: www.marcommit.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.