Holland Casino kiest INDIE Amsterdam voor herpositionering en nieuwe merkcampagne

Holland Casino en INDIE hebben de afgelopen maanden gewerkt aan de herpositionering van het merk Holland Casino. Opdracht voor de herpositionering is een stevig offensief om de huidige positie van Holland Casino als marktleider te versterken. Er is daarvoor een 360˚ campagne ontwikkeld die op 18 juni live gaat. De herpositionering en nieuwe campagne zijn onderdeel van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino.
Joost Rombout, Manager Merkstrategie & Campagnes van Holland Casino: “We hebben gekozen voor INDIE, omdat ze passie tonen voor hun vak en voor ons merk en bedrijf. Voor de herpositionering gaan we terug naar de oerkracht van het merk Holland Casino: het spannende van het spel. Juist dat maakt het casino opwindend. Daarbij gebruiken we ook de principes van onze roots: de betrouwbaarheid, kwaliteit en gastvrijheid die wij als het enige echte casino van Nederland in meer dan 40 jaar hebben opgebouwd.”
Lode Schaeffer: “De kansspelmarkt is in ontwikkeling. We zijn erg blij met de kans om de marktleider Holland Casino te herpositioneren en klaar te stomen voor de toekomst.
We richten ons daarbij in de merkcampagne op de cruciale rol van de kleinste details die uiteindelijk bepalen of je wint of verliest: het kleine witte balletje van het roulettespel of het randje van de dobbelsteen. We zoomen in op deze details en maken ze hiermee ultiem spannend.’’
De nieuwe merkpositionering wordt groots gelanceerd met een campagne bestaande uit TV, cinema, radio, print, outdoor, trams, spectacular en digital.
TVC Ball: https://youtu.be/kU5dpE3nw-k
TVC Dive: https://youtu.be/Lv1yA7KbVD0
INDIE is een onafhankelijk reclameadviesbureau gevestigd in Amsterdam.
CREDITS
Creatie en productie
INDIE Amsterdam
Holland Casino
Daniël van Dijkman, Joost Rombout, Jeroen Otten
Film
Productiemaatschappij – Camp David
Line productie – New AMS Film Company
Regisseur – Oskar Wrangö
Agency producer – Suzanne van den Bouwhuijsen
Producer – Robert Feniger
Line Producer – Yvonne Knook
D.O.P. – Hannes Isaksson
Offline – Fredrik Åkerström en Govert Janse
Online – Frost VFX
Grading – Oskar Larsson | Tint Post
Geluid – Randall Macdonald | Wave sound
Muziek/Componist – Håkan Eriksson
Fotografie
Fotograaf – Bart Oomes | Witman Kleipool
Agency producer – Claudia Schmidt
Producer – Sandra Witman
Stylist – Saskia van der Klei
Studio – WK | NO6 Studio’s
Post productie – Jan-Willem Dijkstra | Left Handed Retouch
# # #
Holland Casino en INDIE hebben de afgelopen maanden gewerkt aan de herpositionering van het merk Holland Casino. Opdracht voor de herpositionering is een stevig offensief om de huidige positie van Holland Casino als marktleider te versterken. Er is daarvoor een 360˚ campagne ontwikkeld die op 18 juni live gaat. De herpositionering en nieuwe campagne zijn onderdeel van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.