Bikkelhart gaat DigitalCX van CX Company inzetten voor conversational commerce toepassingen

Bikkelhart, het digital sales & service bureau en CX Company, specialist in geautomatiseerde en intelligente klantconversaties, hebben een partnership gesloten. Bikkelhart gaat het geavanceerde conversation platform DigitalCX inzetten om nog effectievere conversational commerce-oplossingen voor haar klanten te realiseren.
Bikkelhart kiest voor CX Company vanwege de uitgebreide mogelijkheden van DigitalCX en het bewezen trackrecord. Het conversation platform is robuust en kanaalonafhankelijk. Het vereenvoudigt het ontwerpen van dialogen en bevat toepassingen voor zelflerend vermogen.
Als specialist in personalisatie en optimalisatie is Bikkelhart nu in staat om voor iedere organisatie eenvoudig AI-gedreven conversational interfaces, digitale assistenten en slimme chatbots te ontwikkelen op basis van relevante dialogen vanuit context en profielinformatie.
Laurens Hutten, oprichter van Bikkelhart: ‘Met het oog op de toekomst ben ik blij dat de samenwerking met CX Company nu geformaliseerd is. Wij zien conversational commerce als een belangrijke ontwikkeling in online commercie. Door deze partnership kunnen wij hier op de juiste manier invulling aan geven. Zo kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen bij het realiseren van een optimale klantreis en een hogere conversie.’
Dirk Jan Dokman, CCO van CX Company over de nieuwe samenwerking: ‘De consument is gewend om via het kanaal van zijn keuze snel de juiste informatie te krijgen. Om real-time relevante dialogen met online bezoekers te ondersteunen, is het nodig dat dit op geautomatiseerde en intelligente wijze gebeurt. Wij weten uit ervaring dat Bikkelhart professionele services op ons platform biedt, om een zo goed mogelijke klantreis voor hun klanten te realiseren.’
CX Company en Bikkelhart hebben tevens de ambitie uitgesproken om samen innovatieve toepassingen te ontwikkelingen op het gebied van online verkoop en serviceconcepten.
++++
Over Bikkelhart
Bikkelhart is gespecialiseerd in het ontwerpen, optimaliseren en automatiseren van unieke, digitale gebruikerservaringen. Vanuit de basis, de mens, ontwerpen wij de ultieme online beleving en vertalen die naar effectieve digitale sales en service klantreizen. Op die manier helpen wij onze klanten met het winnen, ontwikkelen en behouden van hún klanten.
Voor meer informatie, bezoek www.bikkelhart.com.
Over CX Company
CX Company maakt het mogelijk voor organisaties om geautomatiseerde, intelligente en gepersonaliseerde conversaties in te richten en uit te voeren in elke fase van de customer journey, voor elk digitaal kanaal en device. Met DigitalCX, the conversation platform, maakt CX Company geautomatiseerde conversaties eenvoudig via slimme chatbots en conversational virtual agents. Geautomatiseerde conversaties die de klantervaring verbeteren, de self service door klanten vergroten en leiden tot hogere conversieratio’s. CX Company handelt dagelijks meer dan drie miljoen klantinteracties af voor organisaties als OHRA, InShared, PGGM, Nationale Nederlanden, Robeco, EVI van Lanschot, AllSecur, Ditzo, De Amersfoortse, KLM, KPN, Talkmobile, Plusnet, Anglian Water, T-Mobile. CX Company heeft kantoren in Rotterdam, Maastricht, Düsseldorf en Londen.
Voor meer informatie: www.cxcompany.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.