Industry Wire

Geplaatst door ContactCare

ContactCare opent samen met klant Simpel haar nieuwe kantoorvleugel

Klantcontactcenter ContactCare heeft vandaag de nieuwe vleugel van haar pand in hartje Amersfoort geopend. Deze opening is gedaan door de eerste bewoner en klant van deze vleugel, sim-only aanbieder Simpel.

Met deze uitbreiding spreidt ContactCare letterlijk haar vleugels. Naast al bijna 10 jaar dé partij in Nederland te zijn voor Shared Klantenservice, wordt hiermee de vloer geopend om ook Dedicated klantprojecten te faciliteren. Zoals voor haar relatie Simpel. Managing Director Mark Hekkelman zegt hierover: “ De groei die ContactCare en Simpel de afgelopen tijd samen hebben doorgemaakt, maakten dit tot een logische stap. En een mooi vervolg op een al langlopende klantrelatie”.

Om de inrichting van de werkplekken voor Simpel te kunnen realiseren heeft ContactCare samengewerkt met Logitech Software. ContactCare heeft bewust gekozen voor een samenwerking met dit technologisch vooruitstrevende bedrijf, zodat zij haar agents en haar klanten de hoogste kwaliteit kunnen bieden.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht