Adrime reikt prijs uit voor campagne van het jaar

Adrime reikt dit jaar voor het eerst een prijs uit voor de beste Rich Media Campagne van het afgelopen jaar. Dit vindt plaats op het Digital Marketing Live Event van Emerce op donderdag 22 maart.
3 juryleden hebben een selectie van de 10 beste campagnes gemaakt en er is 1 wildcard vergeven. De winnaar wint een 24 uurs homepage take-over op Emerce.nl ter promotie van zichzelf.
Er kan gestemd worden op de campagnes via de speciaal ontwikkelde website. Sinds 2010 is Adrime gestart met de campagne van de week die wordt uitgelicht in de Adrime nieuwsbrief.
Drie juryleden, Joris van Heukelom (Voorzitter IAB), Rachel Gomez (Sales Director, Sanoma Media) en Floris Solleveld (Online Marketing Manager, KPN) hebben alle weekwinnaars van 2011 beoordeeld en een selectie gemaakt van de beste 10 campagnes en daarnaast is er 1 wildcard vergeven waarop gestemd kan worden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.