Industry Wire

Geplaatst door Blauw Gras

Blauw Gras aan de slag voor Iglo

Social bureau Blauw Gras gaat per april aan de slag voor Iglo. Het Amsterdamse bureau verzorgt een strategische content aanpak voor Iglo met een focus op Facebook en Instagram.

Na een pitch is de keuze gevallen op Blauw Gras. “Creatieve concepten met ‘thumb stopping power’ in combinatie met een goed gevoel is de reden dat we in zee zijn gegaan met Blauw Gras.” aldus Lisa Gray, Senior Brand Manager bij Iglo.

Blauw Gras gaat samen met Iglo de social verdieping en uitrol van diverse campagnes aanpakken. “Bij Blauw Gras zijn we dol op mooie merken. We zijn dus heel blij dat we voor het prachtige iconische merk Iglo aan de slag gaan” aldus Erjon Tuenter, mede-oprichter en Operational Director van Blauw Gras. “Er loopt momenteel o.a. een prachtige campagne op ‘vis’ (Fish Friday). Aan ons de taak om deze campagne optimaal te verdiepen en uit te rollen op Facebook en Instagram. Een kolfje naar ons hand! En er komt meer moois aan, dus stay tuned”.

De samenwerking is per 1 april van start gegaan.

Over Blauw Gras
Blauw Gras is hét social bureau van Nederland. Het bureau werkt onder andere voor Bavaria, McDonald’s, HORNBACH, Nederlandse Loterij, Payconiq, Jeans Centre, Menzis en Anderzorg.

Meer informatie?
Neem contact op met Erjon Tuenter, Mede-oprichter & Operational Director van Blauw Gras (erjon@blauw-gras.com, 06 479 428 64)

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht