Industry Wire

Geplaatst door Burst

Burst trekt Claassen (ex-DPDK), Fortuin (ex-RTL) en Dekker (ex PI Marketing) aan

Rotterdam, 16 april 2019 – Digitaal bureau Burst trekt drie nieuwe talenten aan; twee Client Program Managers en een Account Manager. Hiermee onderstreept het bureau de groeiambitie die zij ingezet heeft.

Jeroen Claassen en Eveline Fortuin zijn gestart in de rol van Client Program Manager. “Zowel Jeroen als Eveline hebben jarenlange ervaring in de digitale branche en we zijn dan ook erg blij met hun komst! In hun rol dragen ze zorg voor het uitbouwen en onderhouden van de relaties met onze opdrachtgevers. Wij zijn trots dat zij met ons willen meebouwen om onze onveranderd sterke ambities en groei van ons bureau te realiseren”, zegt Hans Maltha (CEO, Burst).

Jeroen werkte bij DPDK voor klanten als Nike, Heineken, Peugeot, Nationale Nederlanden en ABN-AMRO. Daarvoor werkte hij bij zowel GuiltyPeople als ISM eCompany.

Eveline werkte bij &Beyond voor klanten als Rituals, Hunkemöller, HEMA en Douwe Egberts. Daarvoor werkte ze bij RTL.

Thomas Dekker versterkt het team in de rol van Account Manager. Hij werkte hiervoor bij PI Marketing voor accounts als Vacanceselect, D-Reizen en Holidaycars.com. Met zijn achtergrond in performance marketing heeft hij de kennis om met onze opdrachtgevers stappen te blijven zetten in het optimaliseren van zowel retentie als conversie.

Patrick Boom (CCO, Burst) vult aan: ‘Bij Burst zijn we hard aan het werk om de volgende fase voor ons bureau te realiseren. Dit kan wat ons betreft alleen als we focussen op het blijven bieden van steeds meer toegevoegde waarde aan onze opdrachtgevers. Het aantrekken van Eveline, Jeroen en Thomas is daarin een belangrijke stap. Het is, en blijft, ons doel om onze huidige en toekomstige opdrachtgevers steeds succesvoller te laten zijn in het digitale domein door de effectieve inzet van data, creativiteit en techniek. Wij geloven heilig in duurzame partnerships.”

“De ‘War for Talent’ zit de groei van de digitale industrie in de weg. Talent vinden én behouden is de grootste uitdaging waar onze industrie en wij als bureau mee te maken hebben. Wij zijn dan ook heel blij dat wij met deze ervaren seniors verder mogen bouwen aan de toekomst van ons bureau, sluit Maltha af.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht