Industry Wire

Geplaatst door Liferay

Liferay benoemt Fred Tsai tot Vice President Customer Success

Liferay benoemt Fred Tsai tot Vice President van Liferay’s Customer Success. In deze rol geeft Tsai leiding aan de teams en programma’s van Liferay die gericht zijn op het stimuleren van de betrokkenheid, adoptie en behoud van klanten.

Voordat Tsai bij Liferay startte, was hij Senior Director of Customer Success Strategy bij Salesforce, waar hij de commerciële en MKB-klanten van het bedrijf hielp om de hoogste niveaus van klantbetrokkenheid en -behoud te bereiken. Voorafgaand aan zijn periode bij Salesforce woonde en werkte Tsai bijna 10 jaar in Azië, waar hij in senior functies bij Dell werkzaam was. Bij Dell was Tsai onder meer werkzaam als Director of China Strategy en regionaal verantwoordelijke voor de pc-activiteiten van het bedrijf voor consumenten en het MKB. Fred begon zijn carrière in Technology Investment Banking bij Deutsche Bank in San Francisco, de Verenigde Staten. Hij behaalde zijn MA (Masters of Arts) in internationale betrekkingen en economie aan de Johns Hopkins School of International Studies (SAIS) in Washington en studeerde af aan de Washington University in St. Louis. Tsai is ook een actieve vrijwilliger in de gemeenschap. Hij richtte de Young China Watchers van San Francisco op en is lid van de Council on Foreign Relations, waar hij in 2018 lid was van het adviescomité voor botnets.

“Veel van ’s werelds grootste bedrijven en instellingen vertrouwen op de Liferay-technologie voor het bedienen van klanten en medewerkers. Het is een grote eer om onze klanten te helpen een echte en blijvende impact te maken in de markt en in hun communities”, zegt Fred Tsai, VP Customer Success bij Liferay. ” Het is ons doel om klanten te laten zien wat er binnen hun bedrijf te realiseren is. We willen als betrouwbare partner onze klanten ondersteunen bij hun weg naar de digitale transformatie. Uiteindelijk willen we dat al onze klanten succesvol zijn.”

Innovatie
Tsai zal investeren in de ontwikkeling van het wereldwijde team van Customer Success Managers en specialisten van Liferay. Daarnaast zal hij zorgdragen voor de ontwikkeling van nieuwe vormen van educatie, training en content over technologische adoptie voor klanten van het bedrijf. Deze investeringen zijn bedoeld als aanvulling op bestaande initiatieven zoals de Customer Advisory Board van Liferay en maatschappelijke evenementen.

“Succes voor de klant betekent dat we organisaties helpen om de investeringen die ze hebben gedaan optimaal te benutten, door inzicht te geven in de praktijken en patronen die andere bedrijven succesvol hebben gemaakt. Met de groeiende breedte van het productportfolio van Liferay is het essentieel geworden dat we onze klanten advies geven over hoe ze het meeste profijt uit ons aanbod kunnen halen”, aldus Bryan Cheung, CEO van Liferay. “De ervaring die Fred van Salesforce en Dell inbrengt in het opbouwen van klantsuccesorganisaties van wereldklasse zal van groot belang zijn om ervoor te zorgen dat onze klanten krijgen wat ze beloofd werd bij het nemen van de beslissing om te investeren in de Liferay-technologie”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht