Z24 en DVJ Insights starten ondernemerspanel

Managing Partner DVJ Insights, Ronald Jansen: “Met onze merk en media onderzoeken ondersteunen wij al merken met groei ambities op de consumentenmarkt. Nu kunnen wij onze unieke merkgroei producten als BrandReality ook inzetten voor adverteerders die zich richten op deze voor Nederland zeer belangrijke groep van MKB-ers. Daarom zijn we erg enthousiast over deze samenwerking omdat al gebleken is uit onze eerste onderzoeken op dit panel dat Z24 veel en betrokken ondernemers weet te bereiken. In het ondernemerspanel nemen nu al zo’n 7.500 ondernemers deel en dat aantal groeit nog steeds.”
“Behalve voor commerciële onderzoeken gebruiken we het panel ook voor redactionele onderzoeken”, zegt Arend van den Berg, directeur/hoofdredacteur van Z24. “Zo hebben we inmiddels 2 succesvolle peilingen gedaan onder ondernemers over hun politieke voorkeuren en hun toekomstverwachtingen. Dat zullen we ook dit jaar gaan doen; er leven veel goede ideeen onder ondernemers en we vinden het fantastisch dat zij dat met ons delen”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.