
Recruitment op afstand: Achmea
Mitchell van Koert van Achmea vertelt hoe hij het wervingsproces heeft aangepast toen recruitment op afstand nog de enige mogelijkheid was.
Achmea werft 3000 mensen per jaar en werd met heel de wereld overvallen door de coronacrisis. Mitchell van Koert vertelt over de plotselinge digitalisering van zijn hele proces: van informatie vinden via Google Trends tot het ombouwen van een abricampagne naar social media en ‘wandelsollicitatiegesprekken’. Uitdagingen varieerden van loskomen van de waan van de dag tot nieuwe werknemers onboarden in een Teams-omgeving, maar kansen zijn er zeker ook. Recruitment zorgde binnen Achmea voor een aantal mooie innovaties en de klanttevredenheid en de doorlooptijd zijn zelfs verbeterd.
Spreker
Mitchell van Koert (Senior consultant Talent Acquisition, Achmea)
Host
Sacha Martina (oprichter van Bureau Zwart Wit en Your Expat Agency)
collection
Emerce Recruitment
Nieuwe insights
Deze 5 bedrijfsuitdagingen pak je vandaag nog aan met AIAI verandert de rol van de CMO ingrijpendVoorkom juridische risico’s: wat je moet weten over auteursrechtHEMA scoort met data-driven TikToks: binnen 5 uur #1 in de organische rankingsSentimentanalyse en klantbeleving: hoe AI emoties leest en merken klantgerichter maaktGerelateerde artikelen


Rethink the future? Zet je deuren letterlijk open voor talent

Recruitment marketeer wordt afgerekend op het verkeerde resultaat
