Invicta en LynqID gaan samen verder als Invenna

Nieuwegein, 21 januari 2021– The Data Agency kondigt vandaag de integratie van de dochtermerken Invicta en LynqID aan. Zij gaan onder één merknaam verder: Invenna. Het Customer Data Platform van Invenna verbindt klantdata en realiseert een uniek en actueel 360 graden klantbeeld, beschikbaar voor inzicht, analyse en marketing automation.
Na de overname van Invicta door The Data Agency in augustus 2020, worden nu de merken Invicta en LynqID samengevoegd tot één merk met een eigen identiteit. “De overname van Invicta vorig jaar was een eerste antwoord op de groeiende vraag naar kennis en services op het gebied van Customer Data Platform technologie. Met het merk LynqID waren wij deze weg al ingeslagen, en met de overname haalden we de beste software en extra kennis in huis. Door deze twee merken samen te brengen ontstaat er een unieke combinatie tussen Customer Data Platform software en consultancy”, aldus Frank de Beun, CEO van The Data Agency.
Internationaal waarde toevoegen
Pieter Hallewas, Managing Director van Invenna, verhuisde in augustus 2020 mee met Invicta naar The Data Agency. Hij licht de keuze voor de samenvoeging nader toe: “Wij kijken uit naar een nieuw tijdperk waarin Invenna zich nog sneller kan ontwikkelen. Zowel technisch als functioneel. De keuze om verder te gaan als Invenna biedt slagkracht en maakt het mogelijk om ook internationaal waarde toe te voegen aan de (marketing)processen van onze klanten.” Verscheidene organisaties zoals Robeco, Mediahuis, KWF Kankerbestrijding en Museumvereniging vertrouwen op de dienstverlening van Invenna.
Een unieke oplossing voor echt datagedreven ondernemen
Door de integratie bundelt The Data Agency de krachten, services en kennis van de twee merken. Specialismen als het ontsluiten van databronnen, toepassen van artificial intelligence en het geautomatiseerd managen van on- en offline content, worden met Invenna verder geïntegreerd. Daarnaast is Invenna het eerste Customer Data Platform in Nederland dat zowel first-party data als aanvullende data ontsluit. Dit betekent dat onder meer de landelijke segmentatie data van GeoMarktprofiel en datakwaliteit oplossingen van EDM direct vanuit Invenna beschikbaar zijn. Door de Invenna software te combineren met de kennis en data van de andere merken, wordt het voor organisaties mogelijk om beter en efficiënter datagedreven te ondernemen.
Over The Data Agency
The Data Agency is een snelgroeiende groep van merken die gespecialiseerd is in technologie, data en analyse. EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en Invenna maken hier onderdeel van uit. De groep heeft 120 medewerkers, werkzaam in de kantoren in Utrecht, Arnhem en Brussel, en versterkte in 2020 de marktpositie middels de overname van Invicta en diens Customer Data Platform Invenna. Voor meer informatie, bezoek: https://thedataagency.nl/nl/
Over Invenna
De bewezen Customer Data Platform technologie van Invenna verbindt klantdata en realiseert een uniek en actueel 360 graden klantbeeld. Het vormt het fundament voor datagedreven organisaties die geautomatiseerde en gepersonaliseerde on- en offline content willen managen en de klanttevredenheid en -loyaliteit willen verhogen. Voor meer informatie, bezoek: https://invenna.nl/nl/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.