Industry Wire

Geplaatst door Qontent Matters

Kiki Maaskant start als Client Service Director bij qontent matters

Creatief contentbureau qontent matters heeft Kiki Maaskant aangetrokken als Client Service Director. Maaskant is afkomstig van Talpa Network, waar ze onder andere directeur B2B van LINDA was. Ze heeft als doel om vanuit een duidelijke propositie langdurige partnerships op te zetten met bestaande en nieuwe opdrachtgevers.

De afgelopen elf jaar heeft Maaskant meerdere managementrollen vervuld binnen Talpa Network. Naast de aansturing van verschillende salesteams, heeft ze grote strategische samenwerkingen opgezet met opdrachtgevers als Heineken, bol.com, Jumbo, NOC*NSF en TOTO. Met een groot netwerk en een brede vakkennis, heeft zij haar strepen verdiend in de mediawereld.

In de nieuw gecreëerde rol van Client Service Director, gaat zij als onderdeel van het managementteam aan de slag om het bureau nóg klant- en servicegerichter te maken. Zo gaat ze naast het onlangs gewonnen account T-Mobile Group, ook aan de slag met opdrachtgevers als Nationale-Nederlanden, Hema, BaByliss, Denon en bol.com. Ook wordt zij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een duidelijke propositie om het bureau verder te positioneren.

Maaskant over de nieuwe samenwerking: “Na jarenlang gewerkt te hebben voor een grote corporate, kijk ik uit om mezelf verder te ontwikkelen binnen het digitale bureaulandschap.
Ondanks de huidige pandemie, is qontent matters een hartstikke gezond bureau. Ze hebben een indrukwekkend klantportfolio en er is veel kennis van digitale content binnen het team. Tijdens mijn gesprekken met Robin en Danijel ben ik tot het inzicht gekomen dat er enorm veel kansen liggen waar ik met mijn opgedane kennis en ervaring voor het hele bedrijf van toegevoegde waarde kan zijn. De match met de twee partners en de mensen die er werken geven mij superveel energie om samen aan de slag te gaan en verder te bouwen”.

Robin van Polen, managing director van qontent matters, is blij met het aantrekken van Maaskant: “Kiki is een welkome aanwinst voor het team. Ze barst van de kennis en energie en is daarnaast een prettige strategische sparringpartner. Ze kent veel van onze opdrachtgevers al goed en heeft daarnaast veel nieuwe, verfrissende ideeën om ons bureau verder te structureren en te laten groeien. Ik weet zeker dat we samen met haar grote stappen gaan maken!”

Over qontent matters

Deze always-on-wereld vraagt om betekenisvolle concepten en campagnes die efficiënt worden uitgevoerd. Met een bewezen concept- én executiekracht, is dat precies wat wij als creatief contentbureau doen.

We doen alles in-house. Ons motto: Ideas. Delivered. Het middel of kanaal maakt voor ons niet uit: van PR-activaties tot social content en alles ertussenin. In 2020 hebben we de SAN New Kids on the Block shortlist gehaald en onlangs zijn we door Het Financieele Dagblad voor de tweede keer uitgeroepen tot Gazelle (2019, 2020).

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht