
In 4 stappen naar een hogere conversie met productcontent
Hoe behaal je meer rendement met behulp van goede content over je producten op je eigen website of marketplaces?
Klanten willen goed geadviseerd worden over je producten. Dat gebeurt steeds vaker online met hulp van je productcontent. Toch laten veel webshops hier nog kansen liggen, constateert Jurjen Jongejan, Director of Innovation bij ISM eCompany. Hij ontwikkelde een nieuw vierstappenmodel waarmee merken met hun productcontent hun concurrentiepositie kunnen verstevigen.
In dit webinar onthult hij dit vierstappenmodel en geeft hij je concrete tips op basis van praktijkvoorbeelden. Na afloop weet je hoe je met je productcontent meer omzet en rendement genereert.
Spreker: Jurjen Jongejan (Director of Innovation bij ISM eCompany, bestseller auteur, CRO-strateeg en veelgevraagd keynote-spreker.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar van Cool Content Company)
Collectie: Emerce E-commerce Live
Nieuwe insights
Emerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingWat festivalgedrag ons leert over financiële keuzes en consumentengedrag[Podcast] Doorzetters met Oos Kesbeke: ‘Ik rende gillend de fabriek uit’Gerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
