
In 4 stappen naar een hogere conversie met productcontent
Hoe behaal je meer rendement met behulp van goede content over je producten op je eigen website of marketplaces?
Klanten willen goed geadviseerd worden over je producten. Dat gebeurt steeds vaker online met hulp van je productcontent. Toch laten veel webshops hier nog kansen liggen, constateert Jurjen Jongejan, Director of Innovation bij ISM eCompany. Hij ontwikkelde een nieuw vierstappenmodel waarmee merken met hun productcontent hun concurrentiepositie kunnen verstevigen.
In dit webinar onthult hij dit vierstappenmodel en geeft hij je concrete tips op basis van praktijkvoorbeelden. Na afloop weet je hoe je met je productcontent meer omzet en rendement genereert.
Spreker: Jurjen Jongejan (Director of Innovation bij ISM eCompany, bestseller auteur, CRO-strateeg en veelgevraagd keynote-spreker.
Host: Roeland de Bruin (eigenaar van Cool Content Company)
Collectie: Emerce E-commerce Live
Nieuwe insights
[Column] Aandacht is geen gegevenDe perfecte match tussen merk en influencerNike’s digitale dwaling: de miljardenles over merkbouw voor (jonge) marketeersAI en cybersecurity: hoe je AI veilig en ‘compliant’ inzet[Podcast] Doorzetters met Bart Snijders: ‘Ik moest mijn dochter op de OK achterlaten’Gerelateerde artikelen


Van zichtbaarheid naar vertrouwen: de rol van founders in marketing

[Podcast] Tech Insider: het Nederlandse platform Rank My AI geeft inzich in AI-tools
