HPB (Het PR Bureau) breidt uit met zeven nieuwe krachten

Amsterdam, 3 maart 2021 – HPB (Het PR Bureau) versterkt het team met zes nieuwe PR specialisten en een Cultuur & Content strateeg. Sinds 1 januari hebben Mia Atkins, Jana Bronmans, Tara Hassani, Zhivago Holwijn, Noah Luijk, Dilan Schaap en Kim Vercammen zich gevoegd bij het creatieve bureau voor Earned Marketing & Reputatie. Zij gaan aan de slag voor opdrachtgevers als NIVEA, ASICS, KPN, JBL, Grolsch, Wavin Global en SNS. HPB signaleert een groeiende behoefte van merken om zich te verbinden met culturen en maatschappelijke onderwerpen. Het bureau groeit naar 35 medewerkers.
Jacqueline Bosselaar, founder en CEO van HPB (Het PR Bureau) over de groei van het bureau: “We merken dat veel bedrijven en merken hun maatschappelijke rol opnieuw onder de loep nemen. Hier hebben we een expertise in opgebouwd. Zo zet ASICS zich via sport en beweging in voor mentale gezondheid, helpt Libresse taboes te doorbreken en breekt thought leader Wavin wereldwijd een lans voor toekomstbestendige steden. Een authentieke visie, oprechte verbinding met de cultuur van de doelgroep en een heldere rol voor de organisatie zijn hierbij bepalend voor merkvoorkeur. We zijn super trots op de nieuwe talenten die het bureau komen versterken om hier invulling aan te geven.”
Over de nieuwkomers:
|
Over HPB (Het PR Bureau)
HPB (Het PR Bureau) is een progressief creatief bureau voor earned marketing en reputatie. Het bureau is een voorvechter van verdiende aandacht en ontwikkelt verhalen en campagnes die deelbaar en verbindend zijn. De aanpak is altijd ‘earned first & social by design’ en komt tot stand in samenwerking met ervaren PR-professionals, creatieven en strategen en met behulp van data en diepgaande kennis van digital, content en social media. Er werken meer dan 35 mensen in vaste dienst, naast een groot netwerk van freelancers in zowel Nederland als België. www.hpbagency.com / www.hetprbureau.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.