Deel dit artikel
-

Autotelegraaf koppelt krant met site

De Autotelegraaf komt met een nieuwe site, gekoppeld aan de krant. De twee media moeten daardoor beter geïntegreerd worden. De nieuwe Autotelegraaf gaat vanaf vandaag zowel op internet als in de krant van start. De krant hoopt op een nauwere samenwerking tussen krant en site, zegt de redactie.

Uit het Summo Scanner-onderzoek is gebleken dat lezers van De Telegraaf gemiddeld meer dan twee keer zo geïnteresseerd in auto's zijn dan lezers van andere kranten, zo schrijft de krant. Om aan deze interesse tegemoet te komen brengt De Telegraaf vanaf nu meer autonieuws, in print en op internet.

De autonieuwspagina's verschijnen voortaan op dinsdag en vrijdag. De naam Auto op Vrijdag verandert in Autotelegraaf. Alle verschenen artikelen worden doorgeplaatst op de internetsite, die door de redactie ook nog dagelijks van autonieuws wordt voorzien. Ook de testverslagen komen op zowel site als in de krant, zegt de redactie. Er komt een koppeling met het occasionaanbod.

Het bereik van de internetsite is het afgelopen jaar gegroeid tot een kleine zes miljoen bezochte pagina's per maand.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond