
Hoe maak je de klantreis persoonlijker en relevanter?
Hoe de inzet van data en klantinzichten je bedrijfsvoering kan verbeteren en de klantreis persoonlijker en relevanter kan maken? We vragen het Hunkemöller.
De inzet van data en customer insights is sterk verankerd in de strategie van Hunkemöller. Het is de leidraad voor verschillende facetten in de bedrijfsvoering, de marketingstrategie en de sleutel om iedere consument met een volledig gepersonaliseerde ervaring aan het merk te binden.
In deze video nemen Alexandra Legro (Hunkemöller) en Alexander van Eerden (Building Blocks) je mee hoe de lingeriewinkelketen bouwt aan hun data- en personalisatiestrategie.

Alexandra Legro
Alexandra Legro is Global Marketing Director bij Hunkemöller. Voorheen werkte Alexandra als Marketing Director voor Pearle Benelux. Daarnaast werkte Alexandra als International Marketing Manager bij DE en daarvoor als European Marketing Manager Barbie bij Mattel.
“Ik ben bijzonder trots om onderdeel te mogen zijn van een groeiend merk met veel toekomstmogelijkheden.”

Alexander van Eerden
Alexander (35) is an energetic entrepreneur who loves to put things in motion. With his customer-centric vision on future of commerce and the ability to bring data science solutions to life, he has proven to be a true thought leader in the field of data science. In the past four years Building Blocks built an impressive track record by bringing data science solutions into daily practice for organizations like Nationale Nederlanden, Corendon and Swarovski, all based on a clear vision and roadmap.

Krijn Schuurman
Krijn Schuurman is een scherpe en gevatte allround dagvoorzitter die het beste bij sprekers naar boven haalt. Kritisch waar het moet, met humor waar het kan. Naast zijn werk als dagvoorzitter en gespreksleider heeft hij de afgelopen 15 jaar opdrachten gedaan voor uiteenlopende organisaties in verschillende sectoren. De klant helpen bij het benutten van kansen die de online wereld biedt, is daarin de rode draad.
Hij wordt regelmatig gevraagd duiding te geven aan de trends op het gebied van internet en ICT, op Radio1 en BNR Nieuwsradio en zo nu en dan in programma’s zoals NOS Journaal, EenVandaag, Nieuwsuur en RTL Late Night.
Krijn heeft een jarenlange ervaring als gespreksleider bij evenementen, webinars, podcasts en talkshows. Hij heeft een voorliefde voor innovatie en alles wat met de digitalisering van onze samenleving te maken heeft, maar is breed inzetbaar; de afgelopen jaren werkte hij mee aan programma’s over onder meer de zorg, het onderwijs, de financiële sector, duurzaamheid en goede doelen.
Nieuwe insights
AI in klantbeleving: van belofte naar meetbare waarde[Podcast] Doorzetters met Richard Bross: “Mijn mooiste bedrijf viel om toen ik ziek was”Niet AI, maar wendbaarheid bepaalt de winnaars van morgenDe toekomst van betalen: uitdaging of kans?Recruitment update #3: arbeidsmarkttrends, AI-impact en campagnes vanuit de overheidGerelateerde artikelen


Grip op recensies [3/3]: neprecensies en het recensiemodel

Grip op recensies [2/3]: wat zeggen de cijfers in recensies?
