
Zo creëer je met behulp van data authentieke klantervaringen in het B2B
Hoe je de klantervaring naar een hoger niveau tilt? Authentieke B2B-ervaringen bieden in een tijdperk van grenzeloze data.
Wat maakt een geweldige B2B-klantervaring? Het gaat er niet alleen om de concurrentie en het publiek bij te benen. Als je binnen het B2B-segment in digitale marketing zit, of ervan wilt leren, is authenticiteit de nieuwe troef in het post-pandemische tijdperk.
In deze video leer je van Molly Williams (Siemens Advanta) hoe je een authentieke klantervaring kunt creëren, sturen en optimaliseren in het complexe B2B-ecosysteem. Dit stimuleert de verkoop en versterkt relaties in digitale zakelijke transacties. Haar verhaal zit boordevol praktijkervaring, wijsheden van Fortune 500-niveau en praktische tips. Molly is een van Emerce’s meest gewaardeerde keynotesprekers. Dus mis het niet!

Molly Williams
With over two decades of working with Fortune 500 brands to create and deliver human-centered digital experiences across the customer journey, Molly Williams from Siemens Advanta offers her unique perspective on why customer experience matters in complex B2B selling environments. Molly will share how to create and measure impactful experiences that live up to their expectations, boost and enable sales and strengthen relationships in digital business transactions.

Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Nieuwe insights
Nike’s digitale dwaling: de miljardenles over merkbouw voor (jonge) marketeersAI en cybersecurity: hoe je AI veilig en ‘compliant’ inzet[Podcast] Doorzetters met Bart Snijders: ‘Ik moest mijn dochter op de OK achterlaten’UX-transformatie in B2B: van focus op salesteam naar focus op eindklantPrinten 2.0: Innovatieve technologieën en duurzame oplossingenGerelateerde artikelen


Van zichtbaarheid naar vertrouwen: de rol van founders in marketing

[Podcast] Tech Insider: het Nederlandse platform Rank My AI geeft inzich in AI-tools
