Interactive Intelligence valt dubbel in de prijzen

Amsterdam, 25 september 2013 – Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, heeft de 2013 EMEA Frost & Sullivan Contact Centre Company of the Year Award toegekend gekregen. Deze award is gebaseerd op recent onderzoek in de contactcentermarkt en wordt ieder jaar toegekend aan organisaties met een aantoonbare groeistrategie en excellente implementatie. De award beloont een hoge mate van innovatie in producten en diensten, de daaruit volgende waarde voor de klant en de mate van leiderschap in de markt.
“Interactive Intelligence heeft continu innovatieve functionaliteit toegevoegd, met name op nieuwe gebieden in het contact center zoals social media en proactief klantcontact,” zegt Frost & Sullivan Senior Industry Analyst Suvradeep Bhattacharjee.
“De 4.0 release van CIC is een enorme boost geweest voor het bedrijf en heeft het toepassingsgemak en de schaalbaarheid sterk verbeterd.”
De groei in verkoop van Interactive Intelligence komt vanuit het eigen verkoopkanaal en de meer dan 350 value added resellers. Daarnaast waren er een aantal strategische overnames, waaronder distributiebedrijven in Duitsland en Zuid-Afrika en een value added reseller, Brightware, in Nederland.
Naast de award is Interactive Intelligence ook opnieuw opgenomen in het overzicht van Software Magazine van de 500 grootste software- en serviceleveranciers. Interactive Intelligence staat dit jaar op plaats 203,gebaseerd op de omzet van $237,4 miljoen in 2012, wat een stijging was van 13 procent ten opzichte van 2011.
“CIO’s, senior IT-managers en IT-medewerkers vertrouwen op onze ranglijst voor het maken van een shortlist met business partners omdat het hen een mate van zekerheid biedt, vooral wanneer een leverancier aantoonbaar jarenlang aanwezig is in deze top 500 van de wereld,” legt John P. Desmond, redacteur van Software Magazine uit.
De volledige top 500 is hier terug te vinden: www.softwaremag.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.