Industry Wire

Geplaatst door LVB

LVB Health scoort drie nominaties bij The European Content Awards

Full service marketingcommunicatiebureau LVB heeft in totaal maar liefst vijf nominaties weten te pakken bij de internationale European Content Awards 2021. Drie van deze cases komen vanuit team LVB Health. LVB Health is het gespecialiseerde team binnen LVB dat actief is op het snijvlak van communicatie en marketing in de gezondheidszorg, farmacie en aanverwante goede doelen.

Met vier cases voor opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, Nationaal MS Fonds, Diabetesvereniging Nederland en Coloplast maakt het bureau kans op awards in vier verschillende categorieën.

Aart Lensink, algemeen directeur bij LVB: “Ik ben in het bijzonder erg trots op de nominaties voor ons nieuwe team LVB Health. Het is hen gelukt om voor drie goed scorende creatieve campagnes nominaties in de wacht te slepen. Dit zijn alle drie campagnes die patiënten (en hun omgeving) in het hart hebben geraakt. Het blijkt, ook gezien eerdere prijzen dit awardseizoen, dat we er heel goed op staan in Europa. We zijn blij met deze nominaties, zeker omdat we ze voor meerdere klanten en projecten hebben gekregen.’’

De nominaties
De volgende cases zijn genomineerd:

  1. Face It voor Nationaal MS Fonds – ‘Not For Profit/ Charity Content Campaign of the Year’
  2. Mijn Eerste Keer Met Stoma voor Coloplast – ‘Health Content Campaign of the Year’
  3. Connect to your heart voor Diabetesvereniging Nederland – ‘Health Content Campaign of the Year’
  4. The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Finance Content Campaign of the Year’
  5. The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Video Content Campaign of the Year’

Over de European Content Awards
De European Content Awards zijn in het leven geroepen om de uitmuntendheid in het contentmarketing vak te vieren. De awards worden uitgereikt aan bureaus en teams uit heel Europa voor kwalitatieve contentcreatie, dat inhoudelijk sterk is én onder aan de streep winst oplevert. Er zijn in totaal 27 categorieën waarbinnen inzendingen worden beoordeeld door experts uit het vakgebied. De uitreiking van de awards zal plaatsvinden op 17 februari 2022.

Over LVB

LVB is een marketing-, content- & communicatiebureau met als belofte: full-service, full-specialist. Werkend vanuit één geïntegreerde gedachte – als een club – georganiseerd in specialistische teams. Social, Public, Campaigns, Video, PR, LOVEBRAND DESIGNERS, Brand Strategy en Brand Publishing. Zo bouwt LVB samen met haar klanten aan het merk én een groeiende omzet. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, Vattenfall, UWV, Gemeente Den Haag, Bol.com, PostNL, NS en KPMG. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van (content)marketing. Daarmee vallen ze geregeld in de prijzen in binnen én buiten Nederland. Ga voor meer informatie naar www.lvb.nl..

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht