LVB verwelkomt twee nieuwe collega’s bij de club

Amersfoort, 22 december 2021 – De afgelopen maanden hebben twee ervaren talenten zich aangesloten bij LVB. Elien Meijer en Matijn Blijenberg zijn beide gestart binnen het Amersfoortse bureau.
Elien Meijer (1984) is na het behalen van haar master in Communicatiestudies aan de Universiteit Utrecht de (online) marketing wereld in gedoken. Ze deed ervaring op bij onder andere Bever en Only for Men. Het schrijven van content past precies in haar straatje. Ze is deze maand dan ook begonnen als PR & Social adviseur. Elien zal zich bezig houden met verschillende projecten van opdrachtgevers Coloplast, Prostaatkanker Stichting en Allianz.
Matijn Blijenberg (1974) heeft na zijn opleiding Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht ruim 20 jaar ervaring opgedaan als projectmanager bij onder andere Imago Mediabuilders. Sinds vorige week vervult hij de rol van projectmanager binnen LVB. Matijn zal vooral projecten van opdrachtgever UWV gaan begeleiden.
Aart Lensink, algemeen directeur van LVB: ‘Als Club LVB investeren we momenteel volop in een full-service/full-specialist aanbod voor onze opdrachtgevers. We koesteren onze ‘content heritage’, maar we zien dat klanten in veel gevallen content, reclame, PR en social bij één bureau willen onderbrengen, zodat een geïntegreerd merkverhaal kan worden verteld. Daarvoor hebben we goede mensen nodig. We hebben de laatste tijd heel veel jonge talenten zien starten bij Club LVB. Maar we zijn ook blij als we ervaren mensen aan boord krijgen. Dat geldt zeker voor Elien en Matijn die een schat aan ervaring meebrengen.’
Over LVB
LVB is een marketing-, content- & communicatiebureau met als belofte: full-service, full-specialist. Werkend vanuit één geïntegreerde gedachte – als een club – georganiseerd in specialistische teams. Social, Public, Campaigns, Video, PR, LOVEBRAND DESIGNERS, Brand Strategy en Brand Publishing. Zo bouwt LVB samen met haar klanten aan het merk én een groeiende omzet. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, Vattenfall, UWV, Gemeente Den Haag, Bol.com, PostNL, NS en KPMG. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van (content)marketing. Daarmee vallen ze geregeld in de prijzen in binnen én buiten Nederland. Ga voor meer informatie naar www.lvb.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.