Industry Wire

ContactCare snelste groeier van provincie Utrecht

Amersfoort, 4 december 2013 ContactCare, specialist op het gebied van klantcontact, is uitgeroepen tot het snelst groeiende bedrijf van de provincie Utrecht. Deze Amersfoortse onderneming won gisteravond de Gouden Gazelle Award in de categorie kleine bedrijven. De prijs werd uitgereikt bij softwarebedrijf AFAS in Leusden.

ContactCare voldoet met een groei van 784 procent, in drie jaar tijd, ruimschoots aan een van de criteria die wordt gesteld om in aanmerking te komen voor de FD Gazellen Awards. Een ander criterium is dat het bedrijf volledig financieel gezond moet zijn. Mede-winnaars van de Gouden Gazelle Awards in Utrecht zijn zorgbedrijf Joost Zorgt en Brainnet, inkoopmanager van tijdelijk personeel.

Jasper Meerding, directeur van ContactCare, is zeer trots op deze overwinning: “Met de Gouden Gazelle laten wij zien dat we een belangrijke, groeiende speler zijn op de markt van de contactcenterbranche. Een significante omzetgroei ontstaat immers alleen als klanten tevreden zijn met onze dienstverlening. We streven ernaar om nog meer kleine en grote organisaties te ondersteunen op het gebied van klantcontact en relatiebeheer en hebben als doel om de klantenservice continu naar een hoger niveau te blijven tillen.”

Voor de tiende keer op rij reikt Het Financieele Dagblad de FD Gazellen Awards uit aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. Verspreid over drie categorieën (klein: 100.000 miljoen tot 2 miljoen, middelgroot: 2 miljoen tot 30 miljoen en groot: meer dan 30 miljoen) ontvangen in totaal 394 ondernemingen een FD Gazelle. De bedrijven met de hoogste omzetgroei per provincie per categorie ontvangen een Gouden Gazelle. De winnaars strijden op 10 december tijdens de Grande Finale tegen elkaar. Dan wordt de FD Gazellen Top 100 bekend gemaakt.

—————–

Over ContactCare
ContactCare is een zakelijke dienstverlener die zorg draagt voor klantcontact en relatiebeheer. Centraal in de dienstverlening van ContactCare staat het optimaliseren van klantcontact. De dienstverlening omvat onder andere telefoonservice, 0800- & 0900-nummers, klantenservice en callcenter software-oplossingen. Dankzij deze diensten zijn diverse organisaties ruim tachtig uur per week optimaal bereikbaar. ContactCare is gevestigd op het centraal station van Amersfoort. Kijk voor meer informatie op www.contactcare.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht