Industry Wire

Hans Kardol nieuwe onderzoekscoördinator Top30 Call Centers

Met ingang van deze maand wordt Hans Kardol de nieuwe onderzoekscoördinator van het benchmarkonderzoek Top30 Call Centers voor Customer Service. Hans Kardol neemt de inhoudelijke en methodische aansturing van het onderzoek op zich en draagt zorg voor de rapportages en inhoudelijke onderbouwing ervan naar de deelnemers.

Hans Kardol is directeur van KSi Onderzoek te Delft en heeft zijn sporen verdiend op onderzoeksgebied in de contact center markt middels ondermeer het ITO.

Hans Kardol is voor het Top30 Onderzoek de opvolger van de eind november overleden Frans Plat, die mede-initiatiefnemer van het onderzoek was.

Hans Kardol over zijn rol: “Ik werk zo’n 15 jaar aan de ontwikkeling en realisatie van dienstconcepten. Dit heb ik altijd gedaan, bij KPN Research en TNO, op basis van onderzoek waarbij de we klant centraal plaatsen en gebruik maken van de laatste (wetenschappelijke) inzichten. Dit zie je terug in mijn werkzaamheden voor ITO, Keurmerk Klantgericht Verzekeren en andere opdrachtgevers en dat van visievorming tot operationele invulling. Het opvolgen van Frans voelt voor mij dan ook als een logische stap omdat ik deze achtergrond daarbij perfect kan inzetten. Ik kijk uit naar de eerste kennismaking met de deelnemers om samen met hen en BBP Media door te bouwen op het door Frans gelegde fundament.”

Maarten Timmers Verhoeven, directeur Marketing & Publishing van BBP Media:“We zijn zeer verheugd dat we met Hans Kardol een zeer capabele opvolger van Frans Plat hebben gevonden. Hij heeft ruime ervaring met de methodiek en inhoud van dergelijke klanttevredenheidsonderzoeken en kent de markt uitstekend. Hij kan de goede basis en structuur die Frans Plat in het onderzoek heeft gelegd verder uitbouwen”.

Grootste mystery onderzoek onder contact centers
De Top30 Call Centers voor Customer Service van Nederland is een initiatief dat beoogt het niveau en het rendement van de customer service van Nederlandse organisaties te bevorderen. Het programma omvat het grootste mystery calling- en mail- benchmarkonderzoek dat ooit onder contactcenters in Nederland is gehouden en geeft aan wat goede customer service inhoudt, zoals gedefinieerd door klanten.

Het onafhankelijke onderzoek wordt over diverse sectoren gehouden en wordt uitgevoerd door Intomart.GFK. Voor meer informatie: www.top30callcenters.nl.

Over BBP Media
BBP Media is een onafhankelijk B2B mediabedrijf, dat al meer dan 10 jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Twinkle en Telecommerce. Ga voor meer informatie naar de website.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht