Industry Wire

Geplaatst door Zalando

Zalando lanceert Nederlandse streetwearcampagne ‘Go Noticed’ met lokale talenten

Berlijn, 1 april 2022 // Zalando, een leidend online platform voor mode en lifestyle in Europa, lanceert vandaag haar streetwearcampagne, ‘Go Noticed’ in Nederland. De campagne belicht de unieke, persoonlijke stijl van de hedendaagse straatcultuur. De hoofdrol is weggelegd voor de dansgroep Let it Happen: drie zussen Norah, Yarah en Rosa uit Valkenburg die bekend staan om hun mooie en expressieve dansoptredens. Het concept van ‘Go Noticed’ is gebaseerd op de oorsprong van streetwear, ontstaan uit een combinatie van individualiteit, creativiteit en flair.
Megan Maley, General Manager Benelux, UK en Ierland bij Zalando, zegt: “Wij geloven dat ons uitgebreide assortiment van mode- en beautymerken mensen de kans geeft om zich creatief uit te drukken. Met deze campagne willen wij hen inspireren met originele looks uit onze steetwearcollectie. Dankzij onze samenwerking met “Let It Happen” hebben we drie fantastische lokale talenten die iedereen inspireren door hun optredens en stijl.”
In de televisiecampagne in documentairestijl komen Let It Happen en andere invloedrijke figuren uit de streetwear scene in Europa aan het woord. Samen met andere Europese zangers, acteurs en muzikanten brengt ieder talent zijn eigen unieke stijl en interpretatie van streetwear naar voren in de documentaire. Het resultaat is een campagne die de diverse en kleurrijke aard van de streetweargemeenschap in Europa weerspiegelt.
Zalando blijft de streetweargemeenschap steunen met zijn digitale magazine Zalando Street. Iedere editie nodigt gastcuratoren uit om hun persoonlijke verhalen over groeiende en veranderende streetwearculturen te delen. De laatste editie van Zalando Street richt zich op de groeiende muziekbranche in Nederland. Zo komt aanstormend talent RIMON aan het woord en onderzoekt het nummer de brede culturele diversiteit die de nieuwe generatie producers, DJ’s en artiesten inspireert.
‘Go Noticed’ wordt in Nederland onder de aandacht gebracht via verschillende formats, waaronder OOH, DOOH, gepersonaliseerde marketing, social paid & owned, onsite, app en owned social-kanalen. De 360-campagne is gemaakt in samenwerking met creatief bureau Convoy en zal tot eind juni in Nederland lopen. De ‘Go Noticed’-campagne is ook te zien in de volgende zeven landen met lokale talenten: Frankrijk, België, Polen, Tsjechië, Zwitserland, Spanje en Italië.
Meer informatie vind je via de campagne-hashtag #GoNoticed en door Zalando Street te volgen op Instagram.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht