Industry Wire

Geplaatst door Wunderman Thompson

Emark voltooit laatste stap in fusie om Wunderman Thompson te worden

Marketingtechnologiebedrijf Emark kondigt aan dat het bureau voortaan door het leven gaat als Wunderman Thompson. Dit is de voltooiing van Emarks integratie in het wereldwijde bureaunetwerk na de overname van het bedrijf in 2018.

“Klanten willen doordachte, holistische oplossingen en diensten om hun digitale transformaties te vereenvoudigen”, legt Ubbo Maagdenberg, oprichter en CEO van Emark uit. “Als Wunderman Thompson zijn we in staat om een breder scala aan diensten te leveren in verschillende regio’s met hetzelfde niveau van expertise, innovatie en professionaliteit.”

Emark zal nu lokaal de krachten bundelen met bestaande Wunderman Thompson-teams, gevestigd in Amsterdam, Haarlem en Weesp, om op elkaar afgestemde diensten en ondersteuning te bieden, waaronder communicatie, commerce, consultancy, CRM, CX, data, productie en technologie, om end-to-endoplossingen te leveren die inspirerend werken.

Maagdenberg zal de technologietak van het recent gefuseerde bureau leiden samen met Gertjan Schaefers, CEO van Wunderman Thompson Commerce, Nederland. Het senior management en de bestaande teams blijven dezelfde en klanten zullen de consequente inzet voor klanttevredenheid ervaren die ze van Emark gewend zijn, met een breder aanbod aan diensten. Door te werken met één enkel bedrijf in plaats van met verschillende om aan hun digitale behoeften te voldoen, kunnen ze ook integraties, facturering en accountmanagement vereenvoudigen.

Deze laatste stap in de fusie tussen Emark en Wunderman Thompson stelt niet alleen klanten in staat om de complexiteit te verminderen en hun digitale transformatieproces te versnellen. De fusie levert ook voordelen op voor de werknemers. “Ons personeel zal kunnen profiteren van meer kansen op vlak van carrière en persoonlijke ontwikkeling”, aldus Maagdenberg. “Het team geniet nu al van de mogelijkheid om vanuit elk Wunderman Thompson-kantoor te werken. Dit voegt nog meer flexibiliteit toe aan hun hybride arbeidsregelingen.”

Neil Stewart, Global CEO van Wunderman Thompson Commerce and Technology vult aan: “Emark is een Wunderman Thompson Centre of Excellence voor Salesforce en helpt grote merken om ambitieuze CRM-strategieën te realiseren en waardevolle loyaliteitsprogramma’s aan hun klanten te bieden. Door deze rebranding zijn ze nu stevig geïntegreerd in de Wunderman Thompson-familie.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht