EMMA EN VICE LANCEREN BRANDED VIDEO’S ALS ONDERDEEL VAN NIEUWE CAMPAGNE

10 mei 2022, Amsterdam – Emma – The Sleep Company en VICE lanceren brandend content vanuit de eerder dit jaar gelanceerde brandvisie van Emma, waarbij Emma mensen helpt om het beste in zichzelf naar boven te halen. Vanuit deze brandvisie heeft VICE twee video’s voor Emma geproduceerd waarin jonge stellen een intieme kijk in hun relatie en eigen identiteit geven. Deze branded content leeft op een speciaal ingerichte partnerpagina op VICE.com. In de eerste video staan jonge ouders Nine en Shamir centraal.
In de nieuwe, bewustmakende, diversiteitscampagne ‘Awaken your best’ wil Emma benadrukken dat contact met verschillende mensen met een ander perspectief zowel bedrijfscultuur als de maatschappij verrijkt. De video’s uit de branded content campagne met VICE zijn tot stand gekomen vanuit het idee dat het oud-Hollandse spreekwoord ‘Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen’ behoorlijk achterhaald is. In de twee video’s die VICE voor Emma gemaakt heeft voeren koppels, in bed, eerlijke, openhartige gesprekken met elkaar over onderwerpen als hun eigen identiteit, hun relatie en bewondering voor elkaar.
In de video’s die VICE voor deze campagne heeft gemaakt staan koppels Roos & Rosa en Nine & Shamir centraal. Roos en Rosa zijn twee jaar samen en hoewel ze heel verschillend zijn vinden ze dat juist ook leuk aan elkaar. Zo vertelt Roos: “Ik heb juist het gevoel dat wij elkaar dingen kunnen laten zien.” Bij Nine en Shamir gaat het ook over de grote stappen die zij in hun vijfjarige relatie hebben gemaakt, van verkering tot ouderschap. Zo vertelt Nine over hoe haar bevalling anders verliep dan zij verwachtte met Shamir aan haar zijde: “Ik had altijd het idee, van: een bevalling moet je als vrouw alleen doen. Jij bent de enige die de pijn draagt en jij moet daar doorheen, maar ik heb wel gemerkt dat tijdens de bevalling jij er ook echt was.”
Bekijk de video’s op VICE.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.