Industry Wire

Geplaatst door Sciante

IT-landschappen worden complexer – Sciante en IT’s Teamwork starten samenwerking om applicatievertraging op te sporen

Sciante slaat met adviesbureau IT’s Teamwork de handen ineen om organisaties te helpen bij hun digitale transformatie. De BusinessITScan is een beproefde, meertalige, onafhankelijke en integrale zelfscan, ontwikkeld door IT’s Teamwork. Aan de hand van de zes succesfactoren voor digitale transformatie© brengt de scan kansen en knelpunten op het gebied van samenwerking en technologie in kaart.

Sciante® Analysis spoort de oorzaken op van bekende en/of verborgen vertragingen in applicatiesnelheid, gebruikerservaring en bedrijfsprocessen. Bottlenecks worden dan snel opgelost. Geoptimaliseerde systemen worden bewaakt zodat ze efficiënt blijven.

Sneller transformeren met de BusinessITScan
Organisaties in alle sectoren moeten zich sneller aanpassen om relevant te blijven voor hun klanten. Processen moeten dus sneller aanpasbaar zijn, wat flexibeler IT-landschappen vereist. Tegelijk worden IT-landschappen in veel organisaties complexer.

Met de BusinessITScan krijgen organisaties snel en laagdrempelig inzicht in meningen en verbetervoorstellen van hun collega’s. Dat is veel sneller en goedkoper dan een lang en duur klassiek adviestraject om Business & IT te verbeteren. Eventuele vertragingen van applicaties die collega’s ervaren, kunnen eenvoudig met de BusinessITScan worden verzameld en gerapporteerd. Anton Dijkhuis, directeur van IT’s Teamwork: “de oorzaken van die vertraging neemt Sciante dan weg dankzij hun slimme tooling. We zijn dan ook erg blij met deze samenwerking!”.

Kompas voor digitale transformatie

De zes succesfactoren voor digitale transformatie© Anton Dijkhuis: “Er bestond geen methode waarmee Business en IT worden samengebracht én er was nog geen tool waarmee sterkte en zwaktes samenhangend worden doorgemeten. De BusinessITScan is een snelle en betrouwbare tool die de bedrijfssituatie en de prioriteiten glashelder neerzet. Met de uitkomsten van de scan kan een organisatie direct actie ondernemen en de digitale strategie uitstippelen.

Het enthousiasme van klanten over de BusinessITScan is groot omdat de tool de digitale transformatie versnelt: eenvoudig, agile en zonder risico’s. “

Inefficiënte software is vaak onzichtbaar
Hugo Van den Berg, directeur Sciante: “Bij gekochte en gehuurde software is de efficiëntie en snelheid vaak een sluitpost voor de leverancier. De werknemers die de vertragingen ervaren zijn niet degenen die er de rekening voor betalen: die wordt door de directie en eigenaren betaald. En naarmate een systeem langer in gebruik is groeit en slijt het waardoor wachttijden, en daarmee de kosten, langzaam en ongemerkt oplopen. Of de software on premise, in de cloud of als SAAS draait maakt daarbij niet uit. Wij begeleiden organisaties met het vinden en oplossen van bekende en onbekende vertragingen in alle lagen van het IT-landschap. Met de BusinessITScan kunnen we onze klanten nog beter op een laagdrempelige wijze helpen met het identificeren van inefficiënties in IT die bij gebruikers bekend zijn maar bij de bedrijfsleiding niet. In combinatie met onze expertise op het gebied van gebruikers ervaring en hybride IT-landschappen kunnen we razendsnel versnellingen aandragen die bijdragen aan betere en effectievere bedrijfsvoering. En we kunnen borgen dat de software efficiënt blijft zodat kosten beheersbaar blijven.

Over de BusinessITScan
Inmiddels hebben diverse organisaties, waaronder Keolis, Asics, Shoeby, Stadgenoot, van der Linden Transport, Low&Bonar en Nedmag in meer dan tien landen hun processen en automatisering verder geoptimaliseerd dankzij de BusinessITScan. Benieuwd naar het inzicht dat BusinessITScan een organisatie geeft? Start dan hier direct de gratis sneak preview en ontvang direct het dashboard en adviesrapport.

Over Sciante
Sciante stelt de snelheid van de gebruikers ervaring en de efficiëntie van processen processen centraal. Organisaties die hun processen willen versnellen, kunnen hier de gratis gebruikers ervaringstest aanvragen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht