Industry Wire

Geplaatst door Tomirrow

Tomirrow helpt retailer aan loyale klanten met de digitale kassabon

Eindelijk een innovatieve oplossing die niet alleen de consument veel gemak biedt, maar daarbij ook de retailer helpt bij het vergroten van klantloyaliteit en inzage in het koopgedrag.

Tomirrow is een platform dat alle aankoopbonnen voor de retailer en de consument digitaal bewaart, zodat ze altijd en overal terug te vinden zijn op smartphones, tablets en computers. Een uitkomst voor de consument! Met één (bar)code alle kassabonnen kunnen bewaren en beheren. Door het registreren van aankopen krijgt de retailer inzicht in, wie, wat, waar en wanneer heeft gekocht op artikelniveau. Hiermee kunnen vraag en aanbod veel efficiënter op elkaar afgestemd worden.

Persoonlijke cross-mediale benadering

Het cross-mediale platform dat in samenwerking met Magnus is gebouwd, kan zowel gebruikt worden in de fysieke winkel als bij online en in app-aankopen. Door deze omnichannel benadering wordt het gebruik gestimuleerd en krijgt de retailer een nog beter beeld van de klant.

Het geeft retailers de mogelijkheid om relevante informatie en promoties persoonlijk, klantspecifiek en zelfs location based aan te bieden en hiermee loyaliteit direct te belonen. Bovendien kan het op basis van aankoopgedrag informeren over belangrijke recalls en nieuwe producten die interessant zijn voor de klant. Dit alles zonder gebruik te maken van e-mailsystemen waarbij een persoonsregistratie vereist is en e-mails in veel gevallen in de spamfilter terecht komen.

Met de gedetailleerde dynamische analyses over de aankopen kunnen winkeliers hun assortiment verscherpen en inzicht krijgen in verkoopcijfers en omloop van producten aan de hand van real time sales transacties.

“Met Tomirrow springen we in op de groeiende behoefte van retailers om consumenten op een unieke manier aan zich te binden, en echt waarde toe te voegen aan hun winkelbeleving, zonder ingewikkelde loyaliteitsprogramma’s.”
aldus Bernard van der Vloed, commercieel directeur van Tomirrow

Uw bon, uw klant, onze zorg

Tomirrow is eenvoudig te integreren met bestaande klantenkaart-, CRM-, en loyaliteitssystemen. Er zijn al koppelingen met bestaande kassasystemen gerealiseerd, zonder dat hiervoor ingrijpende aanpassingen noodzakelijk waren, waardoor de ‘time to market’ extreem kort is.

De consument blijft de controle behouden over zijn persoonlijke informatie, kan anoniem blijven en toch profiteren van de voordelen. Voor zakelijke gebruikers wordt het bijhouden en declareren van uitgaven eenvoudiger en minder tijdrovend. De retailer beschikt altijd over de juiste data, zonder dat de consument op zoek hoeft naar het bonnetje. Kijk voor meer informatie op www.tomirrow.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht