
Hoe New York Pizza toewerkt naar de beste digitale klantbeleving

Voor deze content heb je een Emerce account nodig. Meld je gratis aan om verder te lezen.
- Toegang tot nieuws & video's
- Nieuwsbrieven
- Reageren op artikelen
- Onbeperkt whitepapers downloaden
Een ultieme digitale klantervaring is uiteindelijk een van de belangrijkste voorwaarden voor organisaties om ook in de toekomst succesvol te zijn. Hoe pakt New York Pizza dit aan?
New York Pizza wil heel hard groeien. Niet alleen in Nederland, maar sinds kort ook in België en Duitsland. Dat betekent dat alle systemen ingericht moeten zijn op schaal, maar ook op groei. In deze video vertelt Jorn Vriend (manager e-commerce & online marketing bij New York Pizza) welke rol een ultieme digitale klantervaring hierin speelt.
Verder benadrukt hij dat de franchisenemers in de winkels de basis vormen voor de groeikansen van de organisatie. Via gerichte digitale innovaties, draagt online steeds meer bij aan het succes van het merk. In deze video vertelt de specialist op het snijvlak van online marketing en IT je hier alles over.

Jorn Vriend
Als head of digital helpt Jorn New York Pizza om ook internationaal te groeien als merk. Voor New York Pizza heeft hij diverse functies gehad in online marketing en IT bij Oogst (onderdeel Merkle) en KPN.

Jaspar Roos
Jaspar is een internationaal opererende innovatie-expert met ervaring in het oprichten en doorgroeien jonge bedrijven, investeren, adviseren en leiden teams op zes continenten. Met zijn bedrijf Limpid & Co adviseert hij organisaties op het gebied van transformatie. Één van de spin-offs van Limpid & Co is PlaybookToolkit. Hiermee voorziet de organisatie in de internationale vraag naar playbooks, spellen en toolkits voor de zakelijke markt.
Nieuwe insights
(Dis)connected? Re:publica25 over hoe digitale technologie zowel verbindt als vervreemdtDe kracht van een innovatieve configuratorHet MKB, competitiviteit en hoe we de AI-transitie voor iederéén toegankelijk maken[Column] ‘Standing out’ is het nieuwe ‘staying in’Merk en webshop strak in de lak gezetGerelateerde artikelen


Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT

10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time
