Industry Wire

HintTech, Dayon en Tripitch bundelen hun krachten als HintTech, the Enterprise Digital Agency

Delft – Het online tijdperk leidt tot radicale veranderingen in de manier waarop organisaties zaken doen en met hun klanten communiceren. Om die verandering goed vorm te geven zijn drie disciplines nodig: Creative, Content & Technology.

HintTech, Dayon en Tripitch bundelen hun krachten en brengen als één Enterprise Digital Agency deze drie disciplines samen.

Dayon, specialist in het bedenken, bouwen en beheren van content-gedreven online en mobiele applicaties sloot zich aan bij de HintTech Groep in 2012. Net als Tripitch Mediacreatives, expert in het bedenken en ontwikkelen van creatieve en innovatieve marketing oplossingen, dit deed in 2013. Als een laatste stap in de integratie van deze drie bedrijven, gaan deze bedrijven vanaf vandaag samen verder als HintTech, the Enterprise Digital Agency

“Samen gaan we alle uitdagingen aan, in de digitale wereld en daar voorbij. Wij creëren digitale ervaringen die merken transformeren, klantloyaliteit verhogen en bijdragen aan betere resultaten. ” aldus Bart Omlo, CEO HintTech.

Door deze samenwerking is HintTech in staat om de marketeer de juiste keuzes te laten maken in de snel veranderende digitale wereld.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht