Gorillas inspireert met nieuwe campagne om in het nu te leven

Amsterdam, 18 oktober 2022 – We besteden veel van onze tijd door bezig te zijn met de toekomst. Wat gaan we later vandaag doen, wat is de agenda voor de week en wat doen we later dit jaar? Om meer in verbinding te staan met het hier en nu, lanceert Gorillas de campagne ‘Live in the now’. Door het delen van inspirerende verhalen en beelden van ondernemers, content creators, werknemers en klanten, spoort Gorillas iedereen aan om in het moment te leven en kansen te grijpen in het hier en nu.
In plaats van naar de winkel gaan om boodschappen te doen, hoe zou je dan jouw tijd liever indelen? Deze vraag stelde Gorillas aan verschillende influencers, lokale partners, werknemers en klanten. De één leert bij in een cursus over holistische gezondheidsmethoden, de ander doet aan taekwondo of is bezig met het opzetten van een eigen bedrijf. Ook besteed men liever meer tijd aan hun passies, zoals theater of muziek, en aan vrienden en familie.
Daarnaast licht Gorillas het ondernemersverhaal van Sebas uit, die naast zijn werk bij Gorillas een eigen bedrijf heeft opgezet. Ook gaan ze in gesprek met Minke van Wingerden, partner van Floating Farm en Waldo van Waldo Chocolade & Patisserie om erachter te komen hoe hij zijn moment heeft gepakt om te gaan ondernemen.
Fabienne Walch, Head of Brand bij Gorillas: “Bij Gorillas bezorgen we niet alleen boodschappen, maar ook tijd. Met ‘Live in the now’ moedigen we iedereen aan om na te denken over hoe ze hun dromen achterna kunnen gaan in de tijd die ze besparen door boodschappen te bestellen”.
De campagne is vanaf oktober tot half november zichtbaar in de Gorillas app, op de Instagram van Gorillas en in de Gorillas Galleries in vijf vestigingen in Amsterdam (Weesperstraat, Baarsjesweg, Kamerlingh Onneslaan, Koningin Wilhelminaplein en A.J. Ernststraat).
OVER GORILLAS
Gorillas, opgericht in mei 2020 door CEO Kağan Sümer, is een van ’s werelds toonaangevende Q-commerce bedrijven met meer dan 200 winkels in 7 landen. Door het verstoren van de winkel- en supply chain ervaring van traditionele retailbedrijven, geeft Gorillas vorm aan een nieuwe manier van boodschappen doen. Gorillas biedt meer dan 2.000 essentiële artikelen aan tegen retailprijzen en levert de bestelling binnen slecht enkele minuten op het opgegeven adres door middel van e-bikes. Het bedrijf heeft een divers team van meer dan 10.000 werknemers aangetrokken – en verspreidt zo echte verandering in haar gemeenschap.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.