Industry Wire

Re-Vision zelfscantechnologie in 100 additionele Tesco-filialen

AMSTERDAM, 20140715 — De Nederlandse software leverancier Re-Vision B.V., internationaal marktleider op het gebied van zelfscan oplossingen, was voor het project gekozen. Na een succesvolle uitrol bij 200 filialen in de periode 2012-2013, Tesco heeft besloten voor eind 2014 de Scan-as-you-Shop technologie in te voeren in nog eens 100 winkels in het Verenigd Koninkrijk.

Tesco introduceerde deze nieuwe manier van winkelen onder de naam “Scan-as-you-shop” in januari 2010. De resultaten van het systeem laten sinds die tijd duidelijk zien dat met name de klanten met een volle winkelwagen het concept waarderen. Deze ontspannen klantervaring ondersteunt Tesco’s servicegerichte en klantgeoriënteerde filosofie en vergroot de klantloyaliteit.

Re-Vision maakt vandaag officieel bekend dat de Scan-as-you-Shop technologie in 100 additionele Tesco filialen in het Verenigd Koninkrijk wordt ingezet. Deze roll out wordt ondersteund door de combinatie van de Re-Vision software oplossing My-Scan en de Motorola MC17T retail mobiele computers.

Re-Vision, internationaal marktleider op het gebied van zelfscan oplossingen, kondigt met trots aan dat, na een succesvolle uitrol bij 200 filialen in de periode 2012-2013, Tesco heeft besloten voor eind 2014 de Scan-as-you-Shop technologie in te voeren in nog eens 100 winkels in het Verenigd Koninkrijk.

Tesco introduceerde deze nieuwe manier van winkelen onder de naam “Scan-as-you-shop” in januari 2010. De resultaten van het systeem laten sinds die tijd duidelijk zien dat met name de klanten met een volle winkelwagen het concept waarderen. Deze ontspannen klantervaring ondersteunt Tesco’s servicegerichte en klantgeoriënteerde filosofie en vergroot de klantloyaliteit.

Sally Marriott, Retail Development IT Director bij Tesco, legt uit waarom voor de roll out gekozen is voor de combinatie van de Re-Vision My-Scan technologie en de Motorola MC17T retail mobiele computer: “De keuze voor Re-Vision en Motorola is gebaseerd op grondig onderzoek. Hun waarde bij dit project ligt in hun expertise op het gebied van personal shopping oplossingen, in combinatie met de schaalbare, enterprise-class technologie. Ook hun ervaring met grote retailorganisaties speelde een rol. In combinatie met de goede samenwerking heeft dit geleid tot een uitstekend verlopen project en we zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking ook in de toekomst succesvol zal blijven.”

Michel Haagmans, Managing Director van Re-Vision zegt: “Wij, Re-Vision zijn verheugd over de keuze van Tesco. Naar onze mening kan de oplossing van Re-Vision de beste invulling geven aan de uitdaging van Tesco om hun klant ervaring te verbeteren. Vanwege onze bewezen track record en internationale ervaring is de oplossing My-Scan het meest geschikt. De industrial roll out capabilities van de My-Scan Software stelt Tesco in staat het zelfscannen in zeer korte tijd in een groot aantal winkels te lanceren. We verheugen ons dan ook op het schrijven van wederom een succesverhaal, samen met het team van Tesco.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht