DEPT® nieuwe digitale lead agency voor Lufthansa’s Miles & More

DEPT® gaat aan de slag als digitaal lead agency voor Miles & More, het loyaliteitsprogramma van de Lufthansa Group. Daarmee breidt het bureau de samenwerking met de luchtvaartmaatschappij uit: vorig jaar werd DEPT® al aangesteld als digitaal bureau voor de hele groep.
DEPT® neemt de digitale strategie en uitvoering voor zijn rekening. Dat gaat van UX- en UI-design tot agile ontwikkeling van nieuwe functies en het doorontwikkelen van platforms als miles-and-more.com, de Miles & More-app en worldshop.eu.
Christoph Klee, Head of Digital Touchpoints Marketing bij Miles & More: “Met DEPT® hebben we een partner die niet alleen veel digitale kennis in huis heeft, maar ook onze waarden deelt: duurzaamheid, wendbaarheid en innovatie. Samen willen we de 36 miljoen leden van Miles & More een nog betere ervaring bieden.”
Lucas Nutbey, SVP Strategy bij DEPT®: “Miles & More is veel meer dan een spaarprogramma, het is een merkervaring met een duidelijke visie op de toekomst. Wij kijken ernaar uit om innovatie te versnellen en nieuwe waarde te creëren voor hun leden.”
De nieuwe samenwerking volgt op een sterk eerste halfjaar voor DEPT®, waarin het bureau ook nieuwe klanten won zoals PepsiCo, EPI/WERO, Vegetarische Slager en Salamander.
DEPT®
DEPT® is een 50/50 technologie- en marketingbedrijf dat merken helpt om de mogelijkheden van morgen vandaag al te benutten. Met meer dan 4.000 AI-native specialisten op 30+ locaties wereldwijd werkt DEPT® aan Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth, en Technologie & Data. Klanten als Google, KFC, Philips, Audi, Twitch, Patagonia en eBay vertrouwen op DEPT® om voorop te blijven lopen. DEPT® zet zich in voor een positieve impact op de planeet en is sinds 2021 Climate Neutral en B Corporation-gecertificeerd. www.deptagency.com
Over Miles & More GmbH
Miles & More is het loyaliteitsprogramma van de Lufthansa Group en telt meer dan 36 miljoen leden wereldwijd. Al meer dan 30 jaar helpt het programma reizigers sparen en besteden bij meer dan 175 internationale partners; van luchtvaart tot retail en finance. Leden kunnen miles inwisselen voor vluchten, upgrades en andere voordelen, en profiteren van financiële producten zoals de Miles & More-creditcard (beschikbaar in meer dan 20 landen). Daarnaast runt Miles & More de webshop worldshop.eu, met ruim 400 premiummerken en 6.500 artikelen, én tien fysieke winkels op luchthavens in o.a. Frankfurt, München en Wenen.
Miles & More GmbH: https://miles-and-more.company
Miles & More: https://www.miles-and-more.com
Worldshop: https://www.worldshop.eu/en/about-us
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.