Wildkamp-app als key touchpoint in omnichannel-strategie

Wildkamp-app als key touchpoint in omnichannel-strategie

De app van Wildkamp heeft onlangs de prijs gewonnen voor de beste app in b2b e-commerce. In deze video hoor je waarom.

Wildkamp is onderdeel van technische groothandel en dienstverlener Jarola. Er was sinds 2006 al een webshop die goed draait maar sinds vorig jaar kwam er met de app een nieuw kanaal bij. In deze video vertelt Manager Marketing en E-Business Jos Veldwijk waarom er gekozen is voor een app en waarom die zo goed in de smaak valt bij gebruikers en de jury.

De e-commerce-app van Wildkamp geeft zakelijke klanten van Wildkamp snel  toegang tot het volledige assortiment van meer dan 100.000 artikelen. Met de scanfunctie kunnen producten vanuit ‘de zaak’ gescand en besteld worden. In Wildkamp-vestigingen zorgt de scanfunctie bovendien voor sneller winkelen en afrekenen. Volgens Jos is het belangrijkste voordeel van de app dat je zo altijd in de broekzak van de klant zit.

Collectie: Emerce Digital Wholesale

Spreker: Jos Veldwijk (Manager Marketing en E-Business bij Jarola Group)

Host: Jaspar Roos



Gerelateerde artikelen