Twitter opent zelfbedieningsstation in BeneLux
Twitter heeft vandaag het zelfbedieningststaion voor kleine adverteerders geopend! Tot voor kort moest je een paar duizend euro aan budget klaar hebben liggen als je in Nederland (en België en Luxemburg) aan de slag wilde met Twitters promoted producten (de advertentievormen die Twitter aanbiedt). Maar het belangrijkste in deze zin staat vooraan: “Tot voor kort”.
Twitter NL kwam vanmorgen zelf met het nieuws:
Twitter lanceert het self-service advertentieplatform voor kleine en middelgrote bedrijven in de Benelux. Lees: https://t.co/FJq0OH8Xny
— Twitter Nederland (@TwitterNL) September 4, 2014
Via het nieuwe platform kan het MKB zelf aan de slag met Twitter verschillende soorten van promoted producten:
Er zijn verschillende ‘doelen’ die je zou kunnen willen bereiken en per doel wordt je aan de hand genomen en stap voor stap door het proces geleid:
Het enige dat je nodig hebt is een creditcard, een Twitteraccount en een doel. Door slim je targetting in te stellen kun je al voor luttele bedragen van € 25,- aan de slag.
Marc de Vries, Country Manager Twitter Benelux:
“We hebben enorm uitgekeken naar de lancering van het online self-service platform. Het inzetten van de uitgelichte producten verhoogt het bereik op Twitter. Ook kleine en middelgrote bedrijven kunnen met behulp van dit self-service platform nu zeer gericht campagne voeren onder de door hun gekozen doelgroepen.”
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond