Industry Wire

Geplaatst door Inventus

Server Side GTM

Heb jij al eens kritisch gekeken naar hoeveel data er eigenlijk binnenkomt in jouw Analytics omgeving, Facebook Ads pixel of andere advertentieplatformen?

Waarschijnlijk zal je sinds enige tijd hier steeds minder data op binnen krijgen door cookieblokkeringen. Door middel van Google Tag Manager Server Side kan je deze datastromen weer terugbrengen op niveau om zo weer datagedreven beslissingen te kunnen maken.

In onze whitepaper lees je meer over wat deze verloren data precies is en hoe het probleem ontstaat, waarom je deze data juist weer wilt terugkrijgen en tenslotte hoe de Google Tag Manager server side oplossing hieraan kan bijdragen. Daarnaast lees je meer over de voor- en nadelen van een server-side Google Tag Manager implementatie voor jouw webshop.

Hier alvast een aantal van die voordelen:

  • Stijging in dataverzameling
  • Verminderde belasting van je webshop
  • Onbegrensde mogelijkheden

Meer lezen? Download de whitepaper

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht