Klantenbinder krijgt Privacy Waarborg

Klantenbinder draagt voortaan het officiële Privacy Waarborg. Privacy staat bij de Email Service Provider hoog in het vaandel. Dat is nu erkend door branchevereniging DDMA. Het Privacy Waarborg is hét keurmerk waarmee bedrijven aantonen dat zij correct omgaan met contactgegevens in het toesturen van reclame. “Wij zijn heel blij met dit keurmerk. We gingen altijd al zorgvuldig om met persoonsgegevens van onze klanten en de e-mailontvangers. Dit officiële keurmerk bevestigt wat we al deden”, aldus Maarten van Schalkwijk, Marketing Head bij Klantenbinder.
Klantenbinder biedt in-house ontworpen e-mailsoftware waarmee bedrijven hun nieuwsbrief kunnen opmaken, versturen en analyseren. Het is tevens mogelijk om de e-mailmarketing bij Klantenbinder uit te besteden, van strategie tot uitvoering. Dit doet zij voor klanten zoals Rob Peetoom, Basiclabel, Mkbasics en Archeon. Het bureau is in 2002 opgericht en onderdeel van 35 man tellend digital agency Pixelindustries.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.