
Van passieve data naar actieve engagement: hyperpersonalisatie in het ‘cookie-less’ tijdperk

In een wereld waar de klant steeds ongrijpbaarder wordt en technologische ontwikkelingen marketeers uitdagen, brengt Robert Leefmans licht in de duisternis.
Ontdek in deze video hoe Customer Engagement, data-activatie en personalisatie hand in hand gaan voor een betere klantervaring die leidt tot meer retentie, loyaliteit en conversie. Aan de hand van boeiende voorbeelden in retail en mobiliteit, laat Robert zien hoe je retentiekanalen intensiever kan inzetten en welke waardevolle inzichten dit oplevert. Duik diep in de wereld van CX, super-apps en de illusie van het 360 graden klantprofiel.

Robert Leefmans
Robert Leefmans is CEO van Notificare, het toonaangevend software platform voor Customer Engagement. Hij deelt graag zijn fascinatie voor mobiel en hoe dit de naadloze verbinding met de consument mogelijk heeft gemaakt. Notificare maakt persoonlijke en contextuele interacties mogelijk. Dit stelt organisaties in staat om hun klanten te voorzien van relevante informatie, het vergroten van de effectiviteit van hun marketingcommunicatie en het opbouwen van duurzame relaties met hun klant. Notificare wordt o.a. gebruikt door Plus, ANWB, ICIParisXL, ABInbev en Hunkemöller.

Jaspar Roos
Jaspar is een internationaal opererende innovatie-expert met ervaring in het oprichten en doorgroeien jonge bedrijven, investeren, adviseren en leiden teams op zes continenten. Met zijn bedrijf Limpid & Co adviseert hij organisaties op het gebied van transformatie. Één van de spin-offs van Limpid & Co is PlaybookToolkit. Hiermee voorziet de organisatie in de internationale vraag naar playbooks, spellen en toolkits voor de zakelijke markt.
Nieuwe insights
Van experimenteren naar impact: de reis naar effectieve AIAI in klantbeleving: van belofte naar meetbare waarde[Podcast] Doorzetters met Richard Bross: ‘Mijn mooiste bedrijf viel om toen ik ziek was’Niet AI, maar wendbaarheid bepaalt de winnaars van morgenDe toekomst van betalen: uitdaging of kans?Gerelateerde artikelen


Niet AI, maar wendbaarheid bepaalt de winnaars van morgen

Van punten sparen naar persoonlijke beleving: vier loyalty-trends voor 2025
