Industry Wire

Geplaatst door Oddlygood

Songfestival sensatie Käärijä tekent deal met Oddlygood

Het is geweldig, het is feest, het plantaardige merk Oddlygood heeft hun nieuwe, merkambassadeur onthuld: Käärijä. De Finse artiest die in mei 2023 door het Songfestival in één klap wereldberoemd werd, heeft een deal getekend met Oddlygood, een perfecte match voor iedereen die graag een plant-based levensstijl rockt.

Käärijä stal in mei 2023 de show op het Songfestival in Liverpool met zijn kenmerkende, unieke stijl, toen hij zijn wereldberoemde Cha Cha Cha voor het publiek uitvoerde.
Käärija werkt nu samen met Oddlygood. Deze samenwerking viert de kunst van het opvallen en de goede stemming erin houden.

‘Plantaardige producten zijn een belangrijk onderdeel van mijn keuken. Sinds de lancering van Oddlygood Barista Oat Drink ben ik er een absolute fan van en ik vind het eerlijk gezegd heel erg lekker, zegt Käärijä. Ik ben erg dankbaar en gevleid dat Oddlygood met mij wil samenwerken, en ik hoop meer mensen te inspireren om plantaardige producten te proberen’.

Nina Gillsvik, CMO Oddlygood: ‘We zijn zo blij om Käärijä te verwelkomen in onze Oddlygood-familie. De ongeremdheid en unieke energie van Käärijä sluiten aan op onze kernwaarden, omdat we ieders uniekheid willen vieren en anderen willen inspireren om hun eigen weg te gaan. We kunnen niet wachten om de wereld te laten zien wat we samen creëren’.

Oddlygood is in Nederland verkrijgbaar bij Jumbo supermarkten.

www.oddlygood.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht