Industry Wire

Geplaatst door SHOUTOUT AGENCY

CAROLIEN SPOOR LANCEERT DE SHOUTOUT ACADEMY: EEN EXCLUSIEVE DIGITALE OPLEIDING VOOR CONTENT CREATORS IN SPE

Amsterdam – 9 oktober – Carolien Spoor, de expert op het gebied van content creatie, heeft haar handen ineengeslagen met SHOUTOUT AGENCY en introduceert met trots de SHOUTOUT ACADEMY: een platform dat een unieke kans biedt aan iedereen die enthousiast is over het maken van content. “Op social media zie ik elke dag weer de kracht van authentieke content en storytelling voorbij komen. Met dit platform deel ik mijn expertise en geef ik tips om mensen te helpen om van content creatie hun werk te kunnen maken.”

Wat is User Generated Content (UGC)?
User Generated Content (UGC) zijn foto’s en video’s die worden gemaakt dóór content creators vóór de social media kanalen van een merk. Deze content kan zowel betaald als organisch ingezet worden door het merk. Het unieke van UGC is dat een creator zelf geen groot bereik op social media hoeft te hebben, waardoor het voor iedereen met een passie voor content creatie mogelijk is om een UGC-creator te worden. “Met de groeiende tendens waarbij mensen op zoek zijn naar echte verhalen bij het promoten van merken of producten, wordt het doorzichtiger voor consumenten als een advertentie te gepolijst lijkt. Authenticiteit is essentieel, en daarom wordt User Generated Content (UGC) steeds waardevoller en puurder ervaren. “Dit is dan ook de reden dat wij de SHOUTOUT ACADEMY hebben opgericht.” Aldus Merel Eggink en Lorenza Nolst Trenité van de SHOUTOUT AGENCY.

Wat biedt de SHOUTOUT ACADEMY?
De SHOUTOUT ACADEMY biedt toegang tot vijf diepgaande modules met 27 video’s, wat gelijk staat aan ruim drie uur waardevolle lessen. Deze cursus voorziet deelnemers van essentiële informatie en begeleidt hen bij het proces van het creëren van hoogwaardige content. De cursus omvat onder andere uitleg over relevante terminologie, het verbeteren van presentatievaardigheden, praktische huiswerkopdrachten, sjablonen voor portfolio’s, facturen en offertes, evenals inspirerende voorbeeldmails om deelnemers op weg te helpen. Wat de SHOUTOUT ACADEMY echt uniek maakt, is dat deelnemers na het voltooien van de cursus de kans krijgen om hun eerste UGC-opdracht te pitchen bij drie potentiële klanten die via het platform worden aangeboden.

Carolien Spoor deelt haar passie voor storytelling
Carolien Spoor benadrukt het belang van storytelling in social media content: “Toen ik begon als content creator, zag ik veel gelijkenissen met acteren. Als actrice wil ik graag een uniek verhaal overbrengen, en dat is precies de kracht van goede social media content: STORYTELLING. Daarom besteden we bij de SHOUTOUT ACADEMY ook veel aandacht aan presentatie en hoe jij als content creator het beste een verhaal kunt vertellen.”

Over SHOUTOUT AGENCY
SHOUTOUT AGENCY is een Amsterdams gevestigde agency met een eigen pool van meer dan 50+ kwalitatieve UGC creators. Zij helpen grote merken met het ontwikkelen van creatieve conversie campagnes, zoals Epson, Flex@ble, Hunkemöller, Maniac Nails en Van der Valk.

Inschrijving geopend met early bird discount
Iedereen die geïnteresseerd is, kan zich nu aanmelden op de website van de SHOUTOUT ACADEMY en profiteren van een early bird discount van € 100,- op de cursus. De volledige cursus is beschikbaar vanaf 24 oktober 2023.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht