Industry Wire

Geplaatst door New Era Consultancy

New Era Consultancy: Razendsnelle groei in slechts twee jaar tijd.

Het team is versterkt met maar liefst tien nieuwe professionals.
Sinds de oprichting ruim twee jaar geleden door Eva Nooitgedagt, Rogier Maessen en Alewijn Dekker, heeft New Era Consultancy een razendsnelle groei doorgemaakt. Met hun Brand Experience propositie heeft het bedrijf niet alleen de SAN New Kids On The Block award in de wacht gesleept, maar ook een indrukwekkend klantenportfolio opgebouwd met namen als Abn Amro, Albert Heijn, DHL, Eneco, Funda, Maandag® en Volkswagen.
Deze groei wordt ondersteund door de recente uitbreiding van het team met tien nieuwe professionals, waarvan negen Merk en Customer Experience consultants. Ze brengen ieder unieke ervaring en expertise mee van vooraanstaande merken, waaronder Coolblue en ING. Zoals Richard Robijn, nu bij New Era actief als Senior Manager, die 19 jaar ING ervaring in Customer Experience meebrengt en in opdracht van de CEO van ING meerdere transformaties heeft mogen begeleiden.
Dekker: “Het is fantastisch om te zien dat onze Brand Experience propositie zo relevant is en aanslaat in de Nederlandse markt. Nu is het tijd om door te schalen en binnen enkele jaren een kantoor in Duitsland te openen, de eerste gesprekken worden hier al voor gevoerd.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht