Industry Wire

Geplaatst door YoungCapital NEXT

Rebranding YoungCapital NEXT: ‘Challenge what’s now to shape what’s NEXT’

Rebranding YoungCapital NEXT: ‘Challenge what’s now to shape what’s NEXT’

Hoofddorp, 22 januari – YoungCapital NEXT introduceert een nieuwe merkidentiteit onder het motto ‘Challenge what’s now to shape what’s NEXT’. Daarmee richt het bedrijf zich op de groei van young professionals, het verleggen van grenzen, en het ontwikkelen van grit. Deze rebranding visualiseert een belangrijke ontwikkeling van YoungCapital NEXT: het bedrijf gaat young professionals vast in dienst nemen, zekerheid op salaris en secundaire voorwaarden bieden die belangrijk zijn voor young professionals. Hiermee wordt het een onafhankelijke detacheerder en onderscheidt het zich van het uitzendmodel van YoungCapital.

Challenge, Shape and Build Grit
Als detacheerder zet YoungCapital NEXT zich in voor de professionele en persoonlijke ontwikkeling van young professionals die carrière willen maken in IT, finance of de publieke sector. ‘In een wereld die in rap tempo verandert, spelen young professionals een cruciale rol op de arbeidsmarkt. Wij geloven dat zij vorm kunnen geven aan morgen. Dat vraagt om weerbaarheid, passie en doorzettingsvermogen, en NEXT helpt ze daarbij’ aldus Deni Barisic, Head of Brands bij YoungCapital NEXT. ‘We leren NEXT’ers om zichzelf en anderen steeds opnieuw uit te dagen. En we motiveren hen om grit te ontwikkelen, waarmee ze weerstand overwinnen en doorzetten waar de meesten stoppen. Zo groeien ze sneller en komen ze verder.’ De kernwaarden van NEXT – be an entrepreneur, challenge now, shape next, build grit – zijn terug te vinden in alle onderdelen van de nieuwe merkidentiteit van het bedrijf.

Innovatieve middelen
De nieuwe merkidentiteit van NEXT draait om het uitdagen van het heden en het vormgeven van de toekomst. Dat wordt doorvertaald naar een energieke huisstijl met felle, frisse kleuren, organische vormen en futuristische visuals. Met behulp van innovatieve technologie laat het bedrijf zien dat het verandering, het verleggen van grenzen en het stellen van nieuwe (visuele) standaarden omarmt. Zo is onder andere AI-fotografie gebruikt als middel om de visuele aspecten van de rebranding te realiseren. Deze stilistische en enigszins surrealistische portretten van zelfverzekerde young professionals symboliseren eindeloze kansen en groeimogelijkheden.

Flexibiliteit en zekerheid
Daphine Jacobs, Managing Director bij YoungCapital NEXT: ‘De nieuwe generatie werknemers wil flexibiliteit, (door)groeimogelijkheden en autonomie.’ Detachering via YoungCapital NEXT geeft young professionals de kans om ervaring op te doen bij verschillende toonaangevende organisaties uit het netwerk van het bedrijf. Tegelijkertijd creëert YoungCapital NEXT zekerheid op salaris en een vast dienstverband met secundaire voorwaarden die deels naar eigen wens ingevuld kunnen worden. Deze voorwaarden hebben betrekking op voor young professionals belangrijke thema’s. Zo worden er opties geboden voor flexibele mobiliteit, krijgen NEXT’ers ruim opleidingsbudget dat per jaar in dienstverband oploopt, en is er budget beschikbaar voor activiteiten die goed zijn voor de fysieke en mentale gezondheid.

Credits
– LamaLama: website: digitaal concept en development.
– Cake Film & Photography: concept en productie AI-beelden.
– Fitzgerald: communicatie en PR.
– Verve Agency: ontwikkeling merkstrategie.
– YoungCapital Studio: doorontwikkeling merkstrategie en merkstijl.

– Einde persbericht –


Noot voor de redactie
Voor meer informatie of een aanvraag voor een interview kun je contact opnemen met Sebastiaan van Fitzgerald via sebastiaan@fitzgerald.amsterdam. Klik hier voor high-res beeldmateriaal.

Over YoungCapital NEXT
YoungCapital NEXT is de detacheerder in IT, finance en de publieke sector. NEXT koppelt ambitieuze young professionals aan uitdagende banen door volop in te zetten op hun professionele en persoonlijke groei. Talentmanagers begeleiden, motiveren en trainen hen om kansen te creëren en de toekomst naar de hand te zetten. NEXT is onderdeel van The Works, de organisatie achter sterke merken als YoungCapital, StudentJob en Jobbird.com. Samen helpen we jaarlijks meer dan 2.000 werkgevers en 50.000 mensen aan werk. The Works heeft de grootste jongerendatabase van Europa, ontwikkelt mensgerichte Work-technologie en investeert in recruitmentinitiatieven die een positieve impact op de internationale arbeidsmarkt maken. Binnen The Works worden technologie, netwerken, middelen, kennis en ervaring uitgewisseld. Daardoor staan alle labels samen sterker.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht