Vacansoleil kiest op europees nivo voor Maxlead zoekmachinemarketing

Maxlead gaat Vacansoleil ondersteunen bij het opzetten en beheren van informatie-, sales- en actiecampagnes. Daarnaast zal Maxlead diverse procesoptimalisatie projecten begeleiden en haar internationale zoekmachinemarketing kennis met Vacansoleil delen.
In Nederland loopt Maxlead voorop als het gaat om goed renderende internationale zoekmachinemarketing campagnes. 40% van de omzet van Maxlead komt uit internationale campagnes die in 20 landen draaien. Maxlead heeft een eigen netwerk van vertalers, die over een uitstekende kennis van Adwords en desbetreffende locale markten beschikken. “Ook Vacansoleil gaat profiteren van de kennis die onze internationale campagnes opleveren”, aldus Ronald van Klooster, commercieel directeur Maxlead.
Momenteel levert Maxlead zo’n 60 miljoen sitebezoekers per jaar aan haar klanten. “Met dit soort aantallen leer je heel veel over wat wel en niet werkt met zoekmachinemarketing”, aldus Van Klooster. “Het online consumentengedrag is per land sterk verschillend. Samen met Vacansoleil zal Maxlead de komende maanden de zoekmachinemarketing activiteiten in een aantal landen verder uitrollen”.
Maxlead gebruikt haar specialisme in zoekmachinemarketing om concrete en meetbare business voor klanten te realiseren. Elke geïnvesteerde marketing euro moet leiden tot de juiste klanten of leads, die omzet en winst opleveren. Maxlead werkt o.a. voor Centerparcs, Shurgard, BGN Selexys, Ricoh, AccountView, Essent, Koninklijke Gazelle, Bouwfonds en de Luba Groep.
Voor meer informatie:
Maxlead
Esther Steenbrink
M: 06 24 520 765
E: esther@maxlead.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.