
Van business concept naar een meaningful digital product

Digitale producten moeten niet alleen werken, maar kunnen veel meer betekenen voor de gebruiker.
Ravlling wilde een nieuw platform ontwikkelen waarmee reizigers makkelijk, efficiënt en met een goed gevoel reizen kunnen boeken. Hiervoor schakelde ze fresk.digital aan. Volgens hun was een meaningful digital product de oplossing. Maar wat is dat precies?
In deze video schuiven Roy Scheerder (Ravlling) en Remmert Stipdonk (fresk.digital) aan, om uit te leggen hoe je betekenis en gevoel in iedere digitale ervaring kunt brengen.

Remmert Stipdonk
Remmert is oprichter en digital business strateeg bij fresk.digital. Met veel ervaring op het gebied van Digital Business Strategy en Human Centered Design gelooft Remmert dat het tijdperk van Digital Transformation voorbij is en dat we begonnen zijn aan de enerverende reis van Digital Sensemaking. Samen met het getalenteerde team van fresk.digital is Remmert gefocust op het daadwerkelijk vervlechten van human centred data, design en technologie om bedrijfskritische processen te revolutioneren.

Roy Scheerder
Roy is een doorgewinterde travel executive met een carrière in de luchtvaart (KLM, Transavia) en consulting. Een visionair en leider.
Ook interessant

Yanga’s rebranding: van fysieke aanwezigheid naar sterke digitale presence in én buiten de sportschool


Nieuwe insights
Wat betekent de opkomst van AI-shopping assistants voor je marketplace strategie?Emerce Benchmark Influencer Marketing 2025[Podcast] Felienne Hermans: “De grootste slachtoffers van de AI-hype zijn onze kinderen”Stop met de GEO romantiek: modern Search en media brengen merk en gebruiker samenWord een CX-kampioen door een end-to-end aanpakGerelateerde artikelen


Dentsu Creative: hoe AI accessibility verandert in een motor voor designinnovatie

BUUT en DEPT lanceren in recordtijd jongerenbank
