Adobe Summit 2024: focus op verbeterde klantervaringen

Las Vegas/Amsterdam, 27 maart 2024 – Tijdens de Adobe Summit 2024 kondigt Adobe een reeks productinnovaties aan voor de verbetering van Customer Experience Management (CXM)-oplossingen, waardoor bedrijven data, content en (generatieve) AI beter kunnen inzetten om de klantenreis te personaliseren en loyaliteit te stimuleren. De laatste updates vanuit Adobe: |
|
Adobe versnelt datagedreven personalisatie op schaal met innovaties in het Adobe Experience Platform Adobe presenteert belangrijke innovaties in Adobe Experience Cloud die merken de mogelijkheid bieden om klantgegevens in hun hele organisatie te verenigen – een noodzakelijk vereiste om generatieve AI te implementeren en er waarde uit te halen. Adobe Experience Platform biedt een volledig beeld van klanten op elk kanaal, waardoor AI gegevens kan analyseren en bruikbare inzichten in real-time kan leveren. Merken kunnen vervolgens activatie stimuleren via marketingkanalen met applicaties die gebouwd zijn op Adobe Experience Platform en echte één-op-één personalisatie leveren. Aangekondigde innovaties zijn de Adobe Experience Platform AI Assistant, Adobe Real-Time CDP Collaboration en Federated Audience Composition. Lees het volledig Engelstalige persbericht hier. |
|
Adobe kondigt generatieve AI-oplossingen aan om de aanvoer van content voor bedrijven te versnellen Adobe kondigt een reeks productinnovaties aan waarmee merken hun content toevoerketen kunnen versnellen – het end-to-end bedrijfsproces dat elke organisatie nodig heeft om content te leveren die nodig is voor marketingcampagnes en gepersonaliseerde klantervaringen. Adobe GenStudio is een generatieve AI-gebaseerde oplossing waarmee marketeers snel on-brand content kunnen plannen, creëren, beheren, activeren en meten, met integraties in Adobe Experience Cloud en Creative Cloud. Adobe Firefly is volledig geïntegreerd in verschillende workflows met nieuwe Firefly Services en Custom Models die contentproductie op schaal en specifiek voor de unieke behoeften van een merk mogelijk maken. Deze productinnovaties stellen merken in staat om hun volledige content supply chain te optimaliseren met behulp van generatieve AI. Lees het volledig Engelstalige persbericht hier. |
|
Adobe zet AI in om gepersonaliseerde klantreizen te bevorderen door middel van real-time experimenteren Adobe introduceert belangrijke innovaties in Adobe Experience Cloud die merken in staat stellen hun klantbetrokkenheid te verbeteren door impactvolle cross-channel klantreizen te creëren. Met een nieuwe, geïntegreerde experimenteerfunctie kunnen merken het aantal tests verhogen om journeys te bepalen die de conversie maximaliseren en hergebruik van aanbiedingen via verschillende kanalen stimuleren. Met nieuwe Adobe Journey Optimizer-mogelijkheden kunnen zowel B2C- als B2B-merken hun customer journey beter inrichten met actuele, gepersonaliseerde ervaringen. Lees het volledig Engelstalige persbericht hier. |
|
Adobe introduceert Firefly Services en Custom Models om de creatie van bedrijfscontent te versnellen Adobe kondigt Adobe Firefly Services en Custom Models aan om de manier waarop merken content creëren fundamenteel te veranderen en zo personalisatie op schaal te leveren. Met Firefly Services hebben merken toegang tot meer dan twintig generatieve en creatieve API’s, tools en diensten die handmatige en repetitieve taken, die nodig zijn voor lokalisatie en personalisatie van content, weg te nemen. Zo kunnen organisaties de productie van content automatiseren met behoud van kwaliteit en controle. Met Custom Models kunnen bedrijven generatieve AI-modellen trainen op basis van hun intellectuele eigendom en product- en merkstijlen voor een groot aantal verschillende gebruikssituaties, zoals lokalisatie of merchandising voor e-commerce, waarbij merkconsistentie op grote schaal binnen hun organisaties wordt gehandhaafd en uitgedragen. Lees het volledig Engelstalige persbericht hier. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.