adnymics & ParcelDealz sluiten zich aan bij het Linehub-familiemerk van marketingbureaus

Linehub staat in de marketingindustrie bekend om zijn mensgedreven verbindende hub voor labels om diensten in online en offline communicatie en marketingcampagnes te faciliteren. De labels Daisycon, Affiliprint, Sovendus (BV & AS), Basebuilder, Conversive, Trendata en New Media maken allemaal deel uit van Linehub. Nu adnymics en ParcelDealz hun krachten bundelen met Affiliprint, maken zij nu ook deel uit van het marketingcollectief.
De nieuwkomers adnymics en ParcelDealz bieden meer diensten voor insertmarketing en datagedreven print. adnymics is opgericht in 2014 en werkt sindsdien aan het intelligent en datagedreven maken van print. Hun geïndividualiseerde pakketbijsluiters en direct mail zijn bedoeld om de klantervaring te vergroten en de omzet te verhogen met volledig op maat gemaakte productaanbevelingen en individuele inhoud. Met ParcelDealz is in 2022 een platform ontwikkeld voor klantenwerving met behulp van slimme inserts uit de labelprinter voor gericht gerichte campagneplaatsing.
adnymics en ParcelDealz zullen hun diensten in München voortzetten en hun portfolio en marktaandeel in Duitsland versterken. Beide nieuwe labels zijn direct gekoppeld aan Affiliprint, onderdeel van Linehub. Linehub versterkt haar marktaandeel in offline marketing met adnymics en ParcelDealz, naast gevestigde labels als Affiliprint, en maakt ook crossover-mogelijkheden mogelijk voor haar online productportfolio en verbetert de klantreis voor haar klanten. Dit is een belangrijke mijlpaal voor Linehub en met deze uitbreiding kunnen meer diensten in de klantreis worden gefaciliteerd.
Marko Dobroschelski over onboarding-advertenties:
“Ik ben erg blij en verheugd dat adnymics zich bij de Linehub-familie voegt. Dit is voor adnymics de kans om te kapitaliseren op hun bestaande producten, de ontwikkeling te stimuleren en in een veel sneller tempo te schalen met onze gecombineerde middelen, klantenbestand en ervaring. Aan de andere kant draagt deze overname bij aan de groeidoelstellingen van Linehub en opent het voor alle labels ook kansen voor nieuwe distributiekanalen via het product ParcelDealz. Bovendien zal het onze positie in de “offline” e-commercemarkt (Affiliprint, Basebuilder, Heidenreich-Card, adnymics, ParcelDealz) versterken, eerst in Duitsland maar binnenkort ook internationaal. Ten slotte ben ik blij dat we Dominik, Simon en hun team in München aan boord kunnen verwelkomen, deel kunnen uitmaken van onze reis en het Linehub-collectief kunnen versterken.”
Linehub is in 2019 opgericht om de klantreisdiensten voor al haar marketinglabels te faciliteren en te structureren. Het is een merkenfamilie die in 2000 met Daisycon is begonnen. Het doel voor de komende periode is om meer mogelijkheden te creëren voor klanten om hun doelgroep te bereiken en hun groei en expansie te stimuleren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.