SkyShowtime en Paramount Advertising International kondigen een exclusieve samenwerking aan voor advertentieverkoop

SkyShowtime en Paramount Advertising International kondigen een exclusieve samenwerking aan voor advertentieverkoop
SkyShowtime blijft leidend op het gebied van waarde, met onder andere de introductie van een nieuw advertentie-abonnement op 23 april
Paramount zal de advertentieverkoop van SkyShowtime exclusief vertegenwoordigen
SkyShowtime en Paramount Advertising International hebben vandaag een exclusieve overeenkomst aangekondigd waarbij Paramount de advertentieverkoop van SkyShowtime zal vertegenwoordigen. Deze samenwerking tussen SkyShowtime en Paramount’s wereldwijde advertentieverkoopactiviteiten biedt ’s werelds toonaangevende adverteerders gezamenlijke toegang tot premium advertentiemogelijkheden in meer dan 20 Europese markten.
Het nieuwe abonnement ‘Standaard met reclame’ van SkyShowtime zal beschikbaar zijn vanaf 23 april, waarmee SkyShowtime de eerste grote streamingdienst is die gelijktijdig een abonnement met advertentieondersteuning lanceert in al zijn markten.
Met de lancering van ‘Standaard met reclame’ biedt SkyShowtime consumenten twee geweldige ervaringen, met en zonder reclame, voor twee sterke prijzen. Door beide abonnementen, opties en flexibiliteit aan alle klanten aan te bieden, kan SkyShowtime premium content blijven leveren en tegelijkertijd toonaangevend zijn op het gebied van keuze en kwaliteit voor de consument.
Het Standaard met reclame-abonnement wordt een premium ervaring, met gemiddeld vier tot vijf minuten reclame per uur.
SkyShowtime Chief Executive Officer, Monty Sarhan, zegt hierover: “Vanaf het begin staat SkyShowtime voor het bieden van waarde en de belofte van geweldig entertainment tegen een geweldige prijs. De lancering van ons abonnement met reclame is de volgende stap in de ontwikkeling van onze service en komt op een moment dat mensen op zoek zijn naar meer keuze en flexibiliteit. We zijn blij om de eerste streamingdienst zijn die consumenten in al onze markten een reclame-ondersteunde optie biedt.”
SkyShowtime Chief Business Officer, Hristina Georgieva, zegt: “We zijn verheugd om met Paramount samen te werken aan deze exclusieve deal, voorafgaand aan de lancering van ons nieuwe reclame-ondersteunde abonnement. Naast het feit dat we onze leden keuze bieden, voegen we een nieuwe bron van inkomsten toe in al onze markten.”
Lee Sears, President of International Markets Ad Sales bij Paramount, zegt: “Door gebruik te maken van onze sterke relaties met een aantal van ’s werelds toonaangevende marketeers, ons ongelooflijke productaanbod en innovatieve technologie, is Paramount Advertising de perfecte partner voor SkyShowtime. We zullen onze waarde voor onze partners vergroten door adverteerders de mogelijkheid te bieden om op een uitgebreide en impactvolle manier reclamezendtijd in te kopen. Adverteerders krijgen hiermee toegang tot de wereldwijde franchises, series en films van SkyShowtime, naast het brede premium videoportfolio van Paramount.”
SkyShowtime – de exclusieve thuisbasis voor alle vijf seizoenen van de wereldwijde hitserie Yellowstone en de spin-offs 1883 en 1923 – biedt naast geweldig entertainment, ook een groeiend aanbod aan veelgeprezen lokale content.
Beide abonnementen van SkyShowtime bieden dezelfde blockbuster films, nieuwe en exclusieve series, en lokale originele content voor fantastische prijzen, waaronder: A Gentleman in Moscow, Apples Never Fall, Bargain, HALO (S2), Knuckles, Mayor of Kingstown (S3), Mission Impossible: Dead Reckoning, Oppenheimer, Paw Patrol: The Movie, Star Trek: Discovery (S1-5), The Envoys (Los Enviados) (S2), The Family Stallone (S2), The Tattooist of Auschwitz, Trolls Band Together en Veronika.
Het nieuwe Standaard met reclame-abonnement wordt geïntroduceerd in alle 20+ markten van SkyShowtime, waaronder Albanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Finland, Hongarije, Kosovo, Kroatië, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.
Ga voor meer informatie naar:
SkyShowtime website: www.skyshowtime.com
SkyShowtime Newsroom: https://corporate.skyshowtime.com
Paramount Global website: https://www.paramount.com/
Paramount Global Newsroom: https://ir.paramount.com/press-releases
Over SkyShowtime
SkyShowtime is Europa’s nieuwste streamingdienst. SkyShowtime is een gemeenschappelijke onderneming van Comcast and Paramount Global en brengt het beste entertainment van Hollywood en lokale studio’s samen.
SkyShowtime is een nieuwe Europese streamingdienst voor eersteklas entertainment, met films en originele series van Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios, Peacock en SkyShowtime Originals.
Na de lancering in alle markten in 2023 is SkyShowtime beschikbaar in: Albanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Finland, Hongarije, Kosovo, Kroatië, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië en Zweden. De dienst is beschikbaar via geselecteerde televisieaanbieders in bepaalde markten en ook op Apple iOS, tvOS, Android-apparaten, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung Smart TV en via de website.
Over Paramount
Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is een toonaangevend wereldwijd media-, streaming- en entertainmentbedrijf dat premium content en ervaringen creëert voor een wereldwijd publiek. Gedreven door iconische consumentenmerken, omvat Paramounts portfolio onder andere CBS, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ en Pluto TV. Paramount heeft een van de meest uitgebreide bibliotheken van tv- en filmtitels in de industrie. Naast het aanbieden van innovatieve streamingdiensten en digitale videoproducten, biedt het bedrijf krachtige mogelijkheden op het gebied van productie, distributie en reclameoplossingen.
Ga voor meer informatie over Paramount naar www.paramount.com en volg @ParamountCo op sociale media.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.