Industry Wire

Aaron Mirck aan de slag bij Mediatic

Amsterdam, 2 april 2015 –  Het Amsterdamse PR- en contentmarketingbureau Mediatic versterkt zich met Aaron Mirck. Aaron Mirck zal een rol als copywriter/content marketeer gaan vervullen bij het snelgroeiende bureau, dat organisaties helpt met het vertellen van hun verhaal en het vergroten van hun zichtbaarheid door PR en contentmarketing.

Mirck (25) werkte hiervoor als PR Adviseur bij exPRtease voor onder meer NederlandSchoon en NIX18. Daarvoor was hij werkzaam als hoofdredacteur voor Campus van The Post Online. Daarnaast is Mirck Content King bij Upcoming.nl.

Ambitie
Mirck: “Ik verheug me er op inspirerende content te maken die werkelijk weet te boeien en binden. Bedrijven maken het verschil door verhalen te vertellen die er toe doen en niet door de aandacht te vragen voor een commerciële boodschap die niemand interesseert. De tijd van alleen maar zenden is voorbij. PR en content-marketing zijn de middelen van de toekomst, aangezien ze de meest geloofwaardige manieren zijn om een dialoog met de doelgroep te faciliteren.”

Over Mediatic
Mediatic is een bureau gespecialiseerd in contentmarketing, pr en copywriting. Bij het bedrijf werken communicatieprofessionals en oud-journalisten die gespecialiseerd zijn in het vertellen van het inhoudelijke verhaal van hun klanten. Met brede kennis van on- en offline media kan Mediatic bijdragen aan meer bekendheid en een grotere autoriteitswaarde van haar klanten.

Het bureau is gevestigd in Amsterdam en is voornamelijk werkzaam voor klanten in de branches M&A, HR, Automotive en advocatuur. Daartoe behoren onder meer ManpowerGroup, AFAS Software, Fujitsu, Telecity Group, Alphabet Lease en MUNT Hypotheken.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht