Industry Wire

G DATA voegt zwaargewichten toe aan zijn Marketing-team

G DATA Software AG heeft in de afgelopen maanden zijn marketing-team gereorganiseerd en uitgebreid. Zo werd Julia Molzen (hiervoor: Senior Marketing & PR Manager Europe bij Buffalo Technology) aangesteld als Global Marketing Director B2B, werd Judith Globisch, die voorheen Hoofd Online Marketing was, de nieuwe Global Marketing Director B2C en werd Andreas Schneble (hiervoor: Vice President Digital Marketing bij Kaspersky Lab) aangesteld als Global Digital Marketing Director.

G DATA’s Managing Director Walter Schumann zegt over de veranderingen: “Gezien onze ambitie om G DATA internationaal te laten groeien, is het belangrijk om een sterk marketing-team te hebben, dat een internationale focus heeft. Met Julia Molzen, Judith Globisch en Andreas Schneble hebben wij een schat aan internationale ervaring en een stel zeer gemotiveerde krachten in huis gehaald voor al onze marketingactiviteiten.”

Buiten de Marketing Directors werden in de afgelopen maanden ook verschillende andere marketing-medewerkers aangenomen. Alle vacatures zijn nu vervuld en het team is compleet. Schumann: “Met deze groep topprofessionals kunnen wij gaan profiteren van het enorme potentieel dat er voor ons als Duitse IT security-leverancier wereldwijd bestaat. Duitse kwaliteitsstandaarden zijn wereldwijd bekend en gewild. Bovendien garandeert de Duitse herkomst van G DATA dat wij ons houden aan de zeer strikte Duitse dataprotectiewet en dat wij onze software gegarandeerd zonder achterdeuren ontwikkelen.”

Over G DATA
IT beveiliging is in Duitsland uitgevonden: G DATA Software AG wordt gezien als de uitvinder van antivirus. Meer dan 25 jaar geleden ontwikkelde het bedrijf, dat in 1985 in Bochum werd opgericht, het eerste programma dat de strijd aanbond met computervirussen. Tegenwoordig is G DATA één van ’s werelds leidende leveranciers van IT-beveiligingsoplossingen.

Testresultaten bewijzen dat “Made In Germany” IT-beveiliging internetgebruikers de best mogelijke bescherming biedt. Consumentenbonden over de hele wereld testen sinds 2005 internet security-oplossingen. G DATA won acht van de testen van Nederlandse Consumentenbond. Ook internationaal werden vele overwinningen behaald, waaronder in Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje en de Verenigde Staten.

Het productportfolio bevat beveiligingsoplossingen voor consumenten, kleine zelfstandigen, het MKB en grote ondernemingen. G DATA’s beveiligingsoplossingen zijn wereldwijd verkrijgbaar in meer dan 90 landen.

Meer informatie over G DATA en zijn oplossingen is te vinden via www.gdata.nl en www.gdata.be.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht