
Welke statistieken gebruikt ASICS in zijn experimentprogramma’s?

Voor deze content heb je een Emerce account nodig. Meld je gratis aan om verder te lezen.
- Toegang tot nieuws & video's
- Nieuwsbrieven
- Reageren op artikelen
- Onbeperkt whitepapers downloaden
In deze video gaat Andrey Prokhorov in op de selectie van statistieken voor experimentprogramma’s en wat daarbij komt kijken.
Hij bespreekt de keuze tussen binomiale en niet-binomiale metrieken, en belicht de voor- en nadelen van elk. Andrey deelt concrete voorbeelden van hoe deze metrieken worden toegepast bij ASICS, met speciale aandacht voor UX-gerelateerde statistieken die essentieel zijn voor het optimaliseren van het experimenteerprogramma.
De focus ligt op het integreren van UX-gerelateerde statistieken om een diepgaand inzicht te krijgen in gebruikerservaringen en hoe deze kunnen worden verbeterd door middel van experimenten. Door praktische voorbeelden te delen en complexe concepten toegankelijk te maken, biedt Andrey waardevolle inzichten voor professionals die betrokken zijn bij optimalisatieprocessen in e-commerce en digitale marketing.

Andrey Prokhorov
Andrey Prokhorov is gespecialiseerd in e-commerce UX en experimenten, met aanzienlijke ervaring in de sport- en entertainmentindustrie. Hij leidt momenteel het E-commerce Optimization Team van ASICS EMEA en staat bekend om zijn datagedreven aanpak en creativiteit. Andrey blinkt uit in teambetrokkenheid en het ontwikkelen van oplossingen in multiculturele omgevingen, waarbij hij zich richt op UX/UI en webanalyse om de e-commerceactiviteiten te verbeteren.

John Meulemans
John was initiatiefnemer van de Taskforce Social binnen het Interactive Advertising Bureau (IAB) en is sinds 1998 professioneel actief in online marketing. Eerder werkte hij bij IBM, DoubleClick en was hij oprichter van interactive agency Urbanology. John is een host voor Emerce TV.
Uitgelichte video's

Duurzaam huren voor generatie z: innovatie in kinderproducten bij Tiny Library


Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders




De lessen die Centraal Beheer heeft geleerd bij het optimaliseren van hun AI

Nieuwe insights
GenAI is de toekomst, maar bedrijven missen vaak een strategieHoe conversiegerichte designtrucs je klantrelatie kunnen ondermijnenVan streek naar supermarktschap: zo digitaliseer je lokale handelRoyal Coster Diamonds: van rijke merkgeschiedenis naar premium online belevingMailmeisters: E-mailmarketingGerelateerde artikelen


‘Feed’-management: de sleutel tot effectieve e-commerce-SEO (2/2)

‘Feed’-management: de sleutel tot effectieve e-commerce-SEO (1/2)
